Skip to main content
Beantwoord

Opvolger KPN DIW 7022 in zicht? Zo ja, wat wordt het?

• January 2, 2026
  • 28 reacties
  • 427 keer bekeken

Toon eerste bericht

28 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • January 15, 2026

Het is een kennisartikel geworden, en daar wordt niet op gereageerd. Denk het beste even een algemeen huiskamer topic openen of iets dergelijks met "discuswerpen hier over de simpel"

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 15, 2026

En waar zijn alle reacties gebleven in dat topic? Het is nu opeens een gesloten topic.

Zo zijn alle artikelen in de Kennisbank, ​@Marlon92 . Kennelijk in eerste instantie per ongeluk reacties nog open. Die zullen nu een eigen topic hebben. 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Inderdaad, er is een nieuwe afstandsbediening, en klopt, dat is een Kennisbank artikel. Deze stond per abuis niet gelijk gesloten zoals jullie gemerkt hebben 😉 En nu dus wel. ​

@Ik_Combineer heeft daar een apart topic over aangemaakt, als men erover wil kletsen of als je gedachten daarover kwijt wil, dan kan dat daar.

Laten we dit topic nu weer on-topic houden. Want het ging hier over de TV+ Box en verschillende functies. 

Nog een aanvulling met wat meer informatie van mijn kant ​@Thisiswhoweare, betreffende je opmerking over automatic frame rate:

We zijn nu bezig met Android TV 14 voor de TV+ Box en aangezien Automatische Refresh Rate daar onderdeel van is, zijn we aan het onderzoeken hoe we dit kunnen toepassen. Het is daarnaast ook nog steeds afhankelijk van de third party apps of deze het ook ondersteunen. Netflix doet dat wel bijvoorbeeld. Dit verhaal geldt ook voor automatisch switchen tussen HDR10 en Dolby Vision. Dolby Vision 2 is nog echt toekomstmuziek gezien dat net bij CES2026 is aangekondigd en hier nog geen chipsets voor zijn.