Skip to main content

Hoe zeg ik Viaplay op ?

Hallo @ben Spreen ,

Dat kan via MijnKPN. Lukt dat niet? Bel dan zometeen vanaf 8.00 naar 0800-0402.

 


Ik hen mijn kpn abonnement opgezegd is viaplay dan ook meteen geannuleerd. Of moet ik dit apart opzeggen. 


@Linelf69 

Pakket annuleren

Heb je Viaplay via je tv-aanbieder b.v. KPN? Dan moet je contact met hen opnemen om een ​​melding te doen.

Als je Viaplay hebt via één van deze tv-aanbieders betaal je niet rechtstreeks aan Viaplay. Neem contact op met je provider als je je abonnement wilt opzeggen.

Als je wijzigingen wilt aanbrengen in je abonnement/pakket bij je tv-aanbieder of wilt het contract bij hen opzeggen, dan moet je contact met je tv-aanbieder opnemen. Je Viaplay-toegang blijft actief totdat je tv-overeenkomst wordt beëindigd.


Is Viaplay (via kpn) maandelijks opzegbaar? Of is het zo, als ik de dienst uitzet via de mijnkpn-app hij direct stopt?


Hallo @Matthijs-13, je kunt ViaPlay na 1 maand gebruikt te hebben per direct opzeggen. Er is geen maand opzegtermijn. Haal je het dus uit je pakket via MijnKPN, dan is het per direct gestopt. 


Zojuist heb ik geprobeerd om via Mijn KPN VIAPLAY uit te schakelen (op te zeggen). Deze zou ik 9 maanden gratis erbij krijgen.
Daar blijkt een  - te staan achter het logo en kan dit wijzigen in + maar dan wijzigt het huidige abonnement wel maar in plaats van het op te zeggen bestel ik het juist en dat is niet mijn bedoeling. 
Maar als ik niks doe gaat na deze 9 mnd het abonnement in en dat wil juist niet. 
Dus niet alles is via Mijn KPN op te lossen want nu ben ik genoodzaakt om te wachten tot maandag en alsnog te bellen om hulp.


Viaplay genomen via Kpn. Na ongeveer 3 weken opgezegd en minimale termijn is 1 maand dus nog een dag of 10 doorbetalen. OKé ….maar Viaplay is wel direct niet meer te streamen. Dus wel doorbetalen en niet mogen kijken.