Skip to main content

Ik heb nu Netflix via KPN gekozen en het "oude" Netflix abonnement opgezegd. Volgens een eerder bericht van KPN zou ik nog €5 korting krijgen. Klopt dat?

Hallo @Chopin31 ,

Voor het ontvangen van vijf euro entertainmentkorting op Netflix moet je aan een aantal voorwaarden voldoen: 

Je moet voor Internet-thuis een abonnement hebben volgens de voorwaarden van KPN Hussel. 
Je moet een mobiel abonnement hebben lopen bij KPN wat op hetzelfde adres staat geregistreerd.

Je krijgt maar één korting van vijf euro. Dus je mag niet al vijf euro entertainmentkorting hebben op bv het ESPN-pakket. 
 

In principe wordt de entertainmentkorting automatisch verstrekt. Twijfel je eraan? Je kunt altijd even bellen (0800-0402) of chatten met de klantenservice. 


Goedemorgen 

Geldt dit ook voor Netflix Family waar ik nu 15€ voor betaal aan Netflix


Goedemorgen 

Geldt dit ook voor Netflix Family waar ik nu 15€ voor betaal aan Netflix

Hallo @Covid , dan moet je even in MijnKPN kijken, welke pakketversies KPN van Netflix aanbiedt.

Succes.

 


Netflix familie biedt KPN niet aan @Covid. Hiervoor overstappen naar Netflix via KPN kan dus niet. 


@Covid

Netflix heeft de abonnementen Basic, Standaard en Premium. Geen Family. Of bedoel je Spotify Family? Dat kan niet via KPN.

Verwarrend is dan wel weer dat Spotify 2 abonnementen premium abonnementen noemt: Free en premium.
Verder hebben ze nog: Family, Student en Duo.

En met Netflix kun je wel kiezen uit de 3 vormen als je het via KPN neemt. Als je dus thuis al een Hussel abonnement hebt én je maakt nog geen gebruik van entertainmentkorting dan loont het dus iets met Netflix Premium.

@Jeroen_dB, ga jij nu ook Netflix en Spotify termen verwarren?? :unamused:


Je hebt helemaal gelijk @PeterG, ik nam het automatisch over van de klant. Family is een Spotify optie inderdaad. Gelukkig ben jij zo scherp als een slagersmes. 

Spotify Family biedt KPN aan. Voor €14,99 en daar kan entertainmentkorting van af getrokken worden. Mits die korting niet al actief is op jouw abonnement @Covid 


Ik snap er niks meer van. Dus je kan wel korting krijgen op je Netflix abonnement van KPN?
Ik ben net overgestapt naar KPN omdat een deurverkoper mij had overgehaald met veel beloftes. Waaronder de korting op het netflix abonnement. Ondanks dat ik vroeger mijn mobiele abonnement bij Telfort heb afgesloten (de woorden van de deurverkoper). Deze is destijds overgenomen door KPN.
Maar achteraf kreeg ik te horen dat dat abonnement niet meetelt om in aanmerking te komen voor welke actie dan ook van KPN. Nu lees ik hier dat je wel korting kan krijgen. Of lees ik het verkeerd?

Moet ik lezen dat je een mobiel abonnement bij KPN hebt dat ook bij de start van het abonnement bij de KPN afgesloten is? Alle andere abonnementen die over zijn gegaan naar KPN door het opkopen van bedrijven om zo een monopoly te krijgen op de markt, die tellen niet mee. Want die klanten wil de KPN wel om groter te worden, maar niet om ze mee te laten doen met dezelfde spelregels. Heb ik het zo goed begrepen?


Hallo @superklant als je een mobiel abo hebt van TFT, dat nu ondergebracht is bij KPN, krijg je eventuele kortingen die vallen onder de voorwaarden van TFT.

Wil je als KPN-thuisklant (Hussel) tevens gebruik maken van de mobiele kortingen bi.j KPN zul je je TFT-pakket aan moeten passen naar het KPN-mobiele Hussel-pakket, dan heb je tevens rechtop €5 entertainment-korting die je bijvoorbeeld bij Netflix via KPN kunt verrekenen.