Skip to main content
Beantwoord

Pathé film gehuurd in de verkeerde taal. Wat nu?

• February 21, 2025
  • 3 reacties
  • 73 keer bekeken

Goedenavond,

Mijn dochtertje heeft per abuis Vaiana 2 besteld in in het Engels via het kpn tv menu. Pathe geeft aan dat zij dit niet kunnen annuleren omdat het via het kpn platform is gegaan en verwijzen mij door naar jullie. Echter zie ik in de menu's van de tv geen optie om de film te annuleren, hoe moet ik dit doen?

Beste antwoord door MrGeekness

Hoi ​@MrGeekness. Ik begrijp dat dit erg vervelend is! Helaas is het niet mogelijk om een bestelde film te annuleren. Zodra een film is bestelt, kan deze niet meer worden teruggedraaid. In dit geval raad ik je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen met je meekijken en eventueel een passende oplossing bieden. 

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten!

Goedemorgen, die had ik 5 minuten na de foutieve bestelling al gebeld. Zij gaven aan niets te kunnen doen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@MrGeekness. Ik begrijp dat dit erg vervelend is! Helaas is het niet mogelijk om een bestelde film te annuleren. Zodra een film is bestelt, kan deze niet meer worden teruggedraaid. In dit geval raad ik je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen met je meekijken en eventueel een passende oplossing bieden. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • February 25, 2025

Goedemorgen, die had ik 5 minuten na de foutieve bestelling al gebeld. Zij gaven aan niets te kunnen doen. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

​@MrGeekness Jammer dat de klantenservice niets voor je konden doen. 😓