Skip to main content

Bij mijn nieuwe Philips 48oled806/12 hapert ook alleen de KPN itv app.

Contact gehad met KPN help dienst en daar vertelden ze ook dat de app misschien niet goed met de Philips om kan gaan, nu nog alleen geschikt voor een paar merken tv`s.

Hoop dat er snel een update komt.

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt (origineel)

Bij mijn nieuwe Philips 48oled806/12 hapert ook alleen de KPN itv app.

Contact gehad met KPN help dienst en daar vertelden ze ook dat de app misschien niet goed met de Philips om kan gaan, nu nog alleen geschikt voor een paar merken tv`s.

Hoop dat er snel een update komt.

Beste @Loodernaar,

Hoe heb je de TV aangesloten met internet, bekabeld of met WiFi? Heb je de app eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Welke merk en type tv heb je?


@Loodernaar ik heb een eigen topic voor je vraag aangemaakt. Dit omdat ik niet zeker weet of je probleem dezelfde oorzaak heeft als het topic waarin je het bericht hebt gezet. Je kan via deze link terug naar dat topic. Mocht je tips uit dat topic uit willen proberen. @Dennis Schreve bedankt voor je super snelle reactie! :relaxed:


De TV is bekabeld  aan gesloten maar ook via wifi geprobeerd,

Mijn internet snelheid verhoogt van 100 MB naar 200 MB.

Ook de app verwijderd en er weer opnieuw in gezet.

En een paar instellingen verzet en daar na weer terug gezet omdat er geen verschil was.


@Loodernaar dus het probleem is nog niet opgelost? 🤔 Dit zijn echt de enigste oplossingen die ik je kon geven. 😞


@Loodernaar ik heb nog even goed gekeken voor je. In dit geval heb ik helaas geen oplossing voor je. Wel kan ik je aanraden de Smart TV app pagina zo nu en dan even te openen om te zien of er updates zijn.