Skip to main content

Sinds een week verschijnen er 5 onbekende accounts als ik Netflix open. Voor mij onbekende accounts waarvan ik dus ook geen wachtwoord ken. Ik kan nu geen kant op, en kan dus vooral niet meer in mn eigen account komen.

Heeft iemand een oplossing?

 

Doe je dit op een Smart tv, computer, KPN tv decoder, etc?

 

Zie ook hier.

Lukt dat?

--------------------------------  

Start je Netflix-account opnieuw door in te loggen op Netflix en dan Je lidmaatschap hernieuwen te selecteren in een profiel (behalve een Kids-profiel). Opmerking: Als je je wachtwoord bent vergeten, kun je dit resetten.

-------------------------------  


Welkom op de community @JV91. Net als Joop ben ik ook benieuwd op wat voor apparaat je dit precies ziet. Accounts waar je niet op kunt inloggen zouden niet zomaar op een apparaat moeten verschijnen. Kan je er meer over vertellen? Of heb je zijn tip al kunnen proberen?


Hallo Joop en Jasper,

 

het inloggen gebeurd op een kpn tv decoder. Als ik naar de netflix applicatie ga dan komen er 4 accounts in beeld die allemaal een wachtwoord bevatten om erop te kunnen.

Een nieuw wachtwoord aanvragen lukt daarnaast ook niet.

Vandaag gebeld door kpn, deze vrouw gaf aan dat ik het via netflix moet regelen. 

https://help.netflix.com/nl/node/407

in het linkje geeft Netflix aan dat wanneer je niet meer in je account kunt, je het account moet opzeggen via het bedrijf waarvan je de factuur voor netflix krijgt. In mijn geval is dat kpn. 

Van het kastje naar de muur lijkt het, maar een oplossing zie ik nog niet, 

 

hoor graag van jullie!

 


Welke KPN tv ontvanger heb je?

 

4 accounts?

Komen allen in beeld?

Heel erg vreemd.

Bedoel je 4 profielen (gebruikers)? Dat denk ik eerder.

Die kan je gewoon verwijderen en 1 laten staan.

Zie ook hier.

 

Als je je account vis KPN hebt, kan je hem via MIJNKPN opzeggen of gratis via 0800-0402.

 

Om een nieuw wachtwoord te krijgen, moet je inderdaad bij Netflix zijn.

 

Hoe betaal je?

Via KPN (zie factuur) of via Netflix (zie op je afschriften)?


Reageer