Skip to main content
Vraag

Politieke Partijen kan niet seriematig worden opgenomen

• 12 februari 2025
  • 6 reacties
  • 86 keer bekeken

Graag wil ik de uitzendingen van Politieke Partijen als een serie opnemen.

Dit lukt niet, omdat in de EPG deze programma’s niet worden voorzien van SEIZOEN & AFLEVERING

Waarom wordt de serie Politieke Partijen niet voorzien van een SEIZOEN tag?

Welke partij moet ik aanschrijven om ervoor te zorgen dat deze afleveringen wél worden voorzien van een Seizoensaanduiding & afleveringsnummer

6 reacties

• 3348 reacties
  • 12 februari 2025

Omdat er geen sprake is van een "seizoem" en ze niet echt afleveringnummers hebben debk ik. Ik denk dat het allemaal individuele programma's zijn.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7608 reacties
  • 17 februari 2025

Goedemorgen ​@mvd01 en bedankt voor jouw bericht :)

Zoals hierboven al wordt aangegeven, vermoed ik dat dit niet mogelijk is omdat er niet echt sprake is van een 'seizoen' en dat ze daarom dus ook geen afleveringsnummers hebben. Als provider krijgen we dit zo aangeleverd van de uitzendende partijen dus daar hebben we niet meteen invloed op! Ik zal dit voor de zekerheid ook nog eens intern navragen. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 17 februari 2025

Waarom worden de ochtendjournaals van NOS niet voorzien van een seizoensaanduiding?

Bij RTL krijgt elke nieuwsuitzending wél een seizoens-tag mee.

Je kunt daardoor gelijk zien welke uitzending “live” is en welke uitzending wordt herhaald.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7608 reacties
  • 20 februari 2025

Dat durf ik niet te zeggen ​@mvd01! Als provider krijgen wij het aangeleverd van de uitzendpartij en waarom RTL hierin een andere keuze maakt dan de NPO daar heb ik zo geen verklaring voor! Ik zal het wel meenemen als feedback 👌🏻

• Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 20 februari 2025
Jan van KPN schreef:

Dat durf ik niet te zeggen ​@mvd01! Als provider krijgen wij het aangeleverd van de uitzendpartij en waarom RTL hierin een andere keuze maakt dan de NPO daar heb ik zo geen verklaring voor! Ik zal het wel meenemen als feedback 👌🏻

Volgens de NOS Publiekservice worden alle journaals (net als het VRT middagjournaal) voorzien van een seizoenstag + aflevering. Waarom stuurt KPN deze niet mee in haar EPG?

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7608 reacties
  • 24 februari 2025
mvd01 schreef:

Volgens de NOS Publiekservice worden alle journaals (net als het VRT middagjournaal) voorzien van een seizoenstag + aflevering. Waarom stuurt KPN deze niet mee in haar EPG?

Oprecht geen idee waarom dit het geval is ​@mvd01! ik heb navraag gedaan bij het tv team en zodra ik meer weet, meld ik me hier weer!

Reageer