Skip to main content

Wij hebben al langere tijd prime video laatste weken loopt deze steeds vast wil je film kijken blijft het beeld stil staan en hoor je wel dat de film afspeelt 

het enige  waarbij het helpt is het kastje te resetten en dan kan je  weer film kijken maar als ik dan de volgende dag weer een andere film wil kijken dan moet weer het kastje gereset worden…. 
 

heb ook de app van prime video op mijn tel hierbij totaal geen problemen 

Ik begrijp dat je via de KPN tv decoder kijkt.

Welke KPN tv decoder heb je?

 

Wij hebben de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) en daarop loopt hij goed (bij ons).


Hoi @Lindavanpelt, welkom op ons forum!
We denken graag even mee! Had je de reactie van Joop gelezen? Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Ik ben ook wel benieuwd hoe je precies de reset uitvoert, kun je ook eens een Frissestart proberen?


Dank voor de reacties wij hebben een zwart kastje

het resetten doe ik door de knop van achterkant kastje even uit te zetten dit is enige oplossing want afstandsbediening doet niks meer dan als prime vast loopt 

heb dit ook echt alleen met prime video 

 


@Lindavanpelt 

Je hebt de Arcadyan HMB 2260

Dat is al een oud beestje.

Maar zit daar de Prime video app op?

Of kijk je via de app op de Smart tv? 


Haha ja we hebben deze ook al behoorlijk lang 

wij kijken via de app via smart 


@Lindavanpelt 

Dan zit het probleem in de app van de Smart tv.

 

Ik heb de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) en daar kijken wij Prime op.

Deze kan je krijgen als je je abonnement omzet naar KPN tv+

Dat kan via 0800-0402 gratis of via MIJNKPN

 

Het is wel wennen met de DIW7022, het is een Android mediabox en werkt compleet anders.


Dank voor je antwoord 


Hallo Joop 

 

ik moet toch even terugkomen op mijn eerdere antwoord na navraag te hebben gedaan kijken wij prime via het kon kastje niet via smart tv….

 

gr Linda 


@Lindavanpelt 

Vul je profiel van dit forum zo compleet mogelijk in.

Dan kan een moderator (KPN medewerker) het voor je nakijken)

I.v.m. drukte kan dat een paar dagen duren).


Dank voor je reactie en hulp

ik wacht het af 

 

gr Linda 


Kun je de Frisse start nog eens proberend ie ik eerder noemde? kpn.com/frissestart
Als je graag direct met de klantenservice wilt is bellen met 0800-0402 wel altijd het snelst.