Skip to main content

Hallo iedereen,

 

Wij maken hier in huis al enige tijd gebruik van Prime Video.

Nu zijn wij onlangs gestart met het kijken van alle afleveringen van de serie ER.

Maar nu krijgen we, na 7 van de 15 seizoenen gekeken te hebben, ineens de volgende melding:

Deze video kan momenteel niet
bekeken worden op jouw locatie

We dachten eerst dat er misschien een storing bij Amazon/Prime Video was, maar nu een paar dagen later, krijgen we nog steeds dezelfde melding… :thinking:

 

Zijn er meerdere mensen met hetzelfde probleem, en/of is er iemand die me kan helpen met het vinden van een oplossing voor dit probleem?

 

Ter info, ik maak geen gebruik van een proxy en/of VPN.

Mijn instellingen voor mijn internet verbinding evenals mijn instellingen voor Prime Video zijn NIET verandert sinds wij de serie gestart zijn.

 

Graag zouden wij de complete serie willen afkijken, en niet blijven steken bij seizoen 7 van de 15… :rolling_eyes:

 

Alvast bedankt voor de evt. replies/oplossingen op mijn vraag/probleem. :thumbsup_tone1:

 

Mocht iemand nog meer info nodig hebben, dan hoor ik dat graag.

 

 

Met vriendelijke groet,

Thijs

@ThijsNL Hoi Thijs, wat apart dat je na 7 seizoenen ineens deze foutmelding te zien krijgt. Ik heb er niet meer signalen van gezien, mijn eerste vermoeden daarom is niet dat 't een storing is. Goed dat je het aankaart!

Gebruik je Amazon Prime via Apps op TV op de tv-ontvanger of juist op een ander apparaat? Als je het op de tv-ontvanger gebruikt, helpt het als je 'm een frisse start geeft? Werken andere series wel goed? En test Amazon Prime eens op een ander apparaat, een mobiele telefoon of tablet bijvoorbeeld. Krijg je dan dezelfde foutmelding te zien? Dat zegt veel over waar de oorzaak in zit. Ik ben benieuwd naar wat er uit komt.


@Alexandra 

Allereerst bedankt voor je reply op mijn vraag/probleem.

Wij gebruiken Prime Video normaal gesproken alleen via de KPN ontvanger.

Ik heb de ontvanger inmiddels al enkele keren gereset/ge-update, maar het probleem blijft.

 

Het probleem doet zich overigens bij meerdere series voor, o.a. dus series waar we bijvoorbeeld nog niet alle seizoenen hebben gezien.

Overigens zijn er wel series/films die wel gewoon te bekijken zijn.

Tevens hebben we nu ook gezien dat het probleem zich ook voordoet bij enkele films.

 

Blijft vreemd dat je halverwege een serie bent, en dan ineens de volgende dag niet de serie verder kunt afkijken/volgen.

 

Ik heb zojuist even gekeken, maar ook op de PC doet dit probleem zich voor, dus het is niet alleen bij de KPN ontvanger.

Bij beide (KPN ontvanger/PC) krijg ik dezelfde meldingen te zien:

  • Deze video kan momenteel niet
    bekeken worden op jouw locatie
  • Deze video is momenteel niet beschikbaar

We maken geen gebruik van een VPN/Proxy, dus daar ligt het probleem ook niet.

 

:thinking:


@ThijsNL Goed dat je 't ook op de pc hebt kunnen testen, dat betekent dat er iets in de afleveringen van Prime Video mis zit. Ik raad je aan om deze hulppagina van Prime Video eens door te nemen. Als dat niet helpt of je er niet uit komt, dan kan je links onderaan de pagina contact met Prime Video opnemen. Dan kunnen zij voor je nakijken waarom de seizoenen niet beschikbaar zijn. Laat het gerust weten als je vragen hebt, ik hoor ook graag hoe het afgelopen is.


Staat ER er nog op? Ik kan het namelijk helemaal niet vinden op Prime.

Overigens gebeurd het vaker dat niet alle seizoenen van een serie er op staan.


Staat ER er nog op? Ik kan het namelijk helemaal niet vinden op Prime.

Overigens gebeurd het vaker dat niet alle seizoenen van een serie er op staan.

 

Hier staat ER er nog gewoon op, ik kan er alleen geen enkele aflevering van kijken. :thinking:

 

Hmmm, ik heb zojuist bij streamwijzer (punt) nl gekeken, en daar staat dat ER in Januari is verwijderd bij Prime. :disappointed:

Raar, dat ie dan nog steeds in mijn kijklijst te vinden is….


Hi beide, altijd jammer als een serie uit het assortiment gehaald wordt :disappointed_relieved: Het is wel opvallend dat jullie verschillende dingen zien. Voor vragen over het aanbod kan je contact met Prime opnemen, dan zoeken ze het voor jullie uit.