Skip to main content
Antwoord

Prime Video er ging iets mis melding via TV+ app en mobiele app naar TV

• October 19, 2025
  • 5 reacties
  • 57 keer bekeken

Hallo!

Het lukt mij niet een film te starten via prime video. Na een paar seconden krijg ik steeds dezelfde melding “Er ging iets mis”.

Ik krijg deze melding niet alleen als ik via KPNtv+ de app open en een film wil starten maar ook als ik via mijn mobiel de Prime video app open en probeer te streamen. 

Het lijkt alsof het een commercial moet laden maar daar vast loopt. Herkent iemand dit probleem?

Dank!

Beste antwoord door joop2011

@3rn13 

Welke KPN tv ontvanger heb je?

Indien je de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) hebt, dan kan je de app van Prime op de DIW7022 zetten en via die app kijken. (zo doen wij het ook)

Op vakantie kijken we Prime via de app van Prime op de tablet (kan ook op mobiel)

Dus de app van Prime video zelf.

Waarom kijk je via een andere app (KPN tv+ app) naar een streamingdienst?

Het beste op de mobiel en tablet is altijd via de app van de streamingdienst zelf te kijken.

5 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@3rn13! dat is heel erg vreemd zeg. Vooral omdat het zowel op de app van Amazon en de app op de KPN TV+ ontvanger voorkomt. Heb je dit getest op zowel jouw verbinding thuis als op bijvoorbeeld het mobiele netwerk?

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • October 21, 2025

@3rn13 

Indien je de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) hebt, dan kan je de app van Prime op de DIW7022 zetten en via die app kijken. (zo doen wij het ook)

Op vakantie kijken we Prime via de app van Prime op de tablet (kan ook op mobiel)

Het beste op de mobiel en tablet is altijd via de app van de streamingdienst zelf te kijken.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 23, 2025

@3rn13 

Dank voor je reactie. Misschien was het niet duidelijk genoeg omschreven.

Maar dat was precies wat ik had gedaan.

1. via de KPN tv+ box > op de prime app proberen te kijken. Dit werkte niet. 

2. Daarna via mijn telefoon op de prime app proberen te streamen. Werkte ook niet.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • October 24, 2025

Ik zie staan KPN tv+ box.

U heeft dus de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

U heeft via KPN Amazon Prime video € 4,99 per maand (dit is met reclame)).

Heeft u Prime Video geactiveerd?

Zie ook hier.  En scrol iets naar beneden.

Ik denk dat die stap nog gezet moet worden, daarna werkt het pas.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Ja zoals Joop aangeeft is activatie van wezenlijk belang. Heb je die stap ook uitgevoerd?