Skip to main content

Ik kan prime video alleen casten via mijn iPad maar als ik de app op de televisie wil gebruiken krijg ik met het starten van de film kan het niet laden probeer het later nog een keer om moedeloos van te worden kpn zorg dat het werkt 

Dit kan aan de app van de Smart tv liggen.

Misschien verwijderen en opnieuw erop zetten, dat wil wel eens helpen.

 

KPN kan hier niets aan doen, daar ligt het niet aan.

 

P.S.

Het forum is een klanten helpen klanten forum.

Een moderator kijkt ook mee en helpt ook.


Als de tv wat ouder is, dan doet het merk vaak geen apps updates meer. Dan krijg je ook zoiets.


Mijn tv is van 2012 dus daar zal het wel aan liggen ik kan de app niet verwijderen en opnieuw installeren 


TV uit 2012 is wat betreft app's inderdaad oud.

 

Optie is:

  1. Chromecast kopen en die gebruiken.
  2. Abonnement omzetten naar KPN tv+, dan krijg je de nieuwste Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) en dat is een mediabox. 

 


Ik heb kpn+vanaf januari heb ik alles van kpn glasvezel en die DIW7022 heb ik ook nu stream ik via mijn iPad 


Als je de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) hebt, dan hoef je niet vanaf je iPAD te casten. 

 

Je moet wel een Google account aanmaken op de Sagemcom DIW7022 (als je dat nog niet hebt gedaan).

Ga naar boven en dan naar recht en klik o app's

Ga naar beneden en klik op Google Play.

Tik bij zoeken HBO en ga naar de Blauwe HBO max app

Kies voor downloaden / instellaren.

 

Als je wilt kan je heb bij je favorieten toevoegen.

De paarse kan je het beste verwijderen, om verwarring te voorkomen.


Ik heb prime video en een Google account 


Ik heb prime video 

 

Sorry, lees i.p.v. HBO max Prime Video.

Rest is hetzelfde.

 

(ik was in een andere topic met HBO bezig, vandaar)


Ik heb de app van prime video maar als ik een film cast lijkt het wel dat het via de afstandsbediening gaat 


Ik heb de app van prime video maar als ik een film cast lijkt het wel dat het via de afstandsbediening gaat 

 

Weet niet wat je bedoelt?

 

Als hij op de Sagemcom DIW7022 zit, dan hoef je helemaal niet te casten.

Dan bedien je de DIW7022 met de ab van de DIW7022


Als ik een film start krijg ik in de app casten naar DIW7022084D3C is dat het kpn kastje ?


Als ik een film start krijg ik in de app casten naar DIW7022084D3C is dat het kpn kastje ?

 

Je hoeft zoals ik al zei, niet vanaf de iPAD, Tablet, mobiel, etc. te casten.

Dat is op de Sagemcom DIW7022 niet nodig, omdat dat een mediabox is.

 

Heb je de app van Prime Video op de DIW7022 geïnstalleerd?

Want dan kan je die app op de DIW7022 met de KPN ab openen en met de KPN ab kan je een film, serie, opzoeken en openen.

 

Zelf heb ik de Prime Video app bij de favorieten gezet op de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box).


Nee je vertelt me nu wat nieuws hoe zet ik de prime video app op dat kpn kastje 


Nee, dat had ik eerder vermeld, maar daar had ik per ongeluk HBO getikt.

 

Doe het volgende:

 

Je moet wel een Google account aanmaken op de Sagemcom DIW7022 (als je dat nog niet hebt gedaan).

 

Ga naar boven en dan naar recht en klik o app's

Ga naar beneden en klik op Google Play.

Tik bij zoeken Prime en ga naar de Prime Video app

Kies voor downloaden / instellaren.

 


 

Ik heb hem naast de HBO Max app gezet.

Maar daar ben je uiteraard vrij in.

 


Zie hier voor Google account toevoegen (een Gmail adres)

 

En zie hier voor een app toevoegen.

 

 


Hallo Joop. Ik heb gedaan wat je schreef en het werkt nu perfect bedankt voor alle informatie die je me heb gegeven 


Hallo Joop. Ik heb gedaan wat je schreef en het werkt nu perfect bedankt voor alle informatie die je me heb gegeven 

 

Graag gedaan en veel plezier met Prime Video.


Reageer