Skip to main content

Ik heb 3 maanden gratis amazon prime van jullie gekregen. Maar nu werkt de app niet. Als ik een video af wil spelen. Blijft hij aangeven dat ik eerst 30 dagen gratis trial moet aanvragen en daarna betalen. Terwijl ik het in de mail van jullie wel al heb geactiveerd 

Hallo @Judithday ,

Heb je deze procedure gevolgd? 
 

Benieuwd of Amazon Prime wat voor jou is? De eerste 3 maanden probeer je ’t op onze kosten. Daarna betaal je €4,99 per maand. Alleen bij KPN.

Bestel, activeer en gebruik

  • Bestel Amazon Prime gemakkelijk aan via MijnKPN.
  • Activeer Amazon Prime makkelijk via https://www.kpn.com/amazon-prime/activeren.htm
  • Gebruik Je betaalt pas als je internetaansluiting actief is (voor nieuwe klanten) en je jouw account hebt geactiveerd. Daarna gebruik je Amazon Prime voor een superscherpe prijs!

Bron: 

 


Hoi  ja, deze procedure gevolgd.

Prime staat gekoppeld aan mijn kpn en geactiveerd, maar blijf melding krijgen dat ik miet betalen…

 

maar dank voor je reactie.


OK @Judithday , dan maar even bellen naar 0800-0402. Vandaag hiervoor nog open tot 17.00 en anders maandag weer vanaf 8.00. 


Ik ga bellen, dank je!


Wat hinderlijk dat dit zo moeizaam gaat @Judithday 😕

Ik hoop dat mijn telefonische collega's je hier al verder mee hebben kunnen helpen!


Het is opgelost!


Heel fijn @Judithday en bedankt dat je het nog even laat weten 😊 Veel kijkplezier gewenst!