Skip to main content
Vraag

Privacy en cookies accepteren op Videoland app TV lukt niet

• 6 maart 2025
  • 30 reacties
  • 168 keer bekeken

Toon eerste bericht

30 reacties

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28419 reacties
  • 20 maart 2025

Dank je! Wil je je forumprofiel invullen ​@A1992? Laat even weten als je dit gedaan hebt. Dan kan ik wat dieper meekijken, en hier navraag over doen.

• Auteur
  • Topper
  • 17 reacties
  • 21 maart 2025
Erik van KPN schreef:

Dank je! Wil je je forumprofiel invullen ​@A1992? Laat even weten als je dit gedaan hebt. Dan kan ik wat dieper meekijken, en hier navraag over doen.

Heb ik ingevuld! 

Het rare is dat ik dezelfde tv heb en hetzelfde kpn kastje en bij mij doet videoland het wel via kpn.

En bij mijn ouders doet videoland het niet via kpn 

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28419 reacties
  • 30 maart 2025

Dank je, ​@A1992

Maar nu raak ik hier wat van in de war:

A1992 schreef:

Het rare is dat ik dezelfde tv heb en hetzelfde kpn kastje en bij mij doet videoland het wel via kpn.

Betekent dit dat de problemen die je hier beschrijft niet bij jou gebeuren maar bij je ouders? Want in dat geval zou ik hun gegevens nodig hebben. Of gaat het wel om jouw probleem maar is specifiek dit bovenstaande bericht geschreven door een van je kinderen?

Ik heb ondertussen wel gekeken maar zie ook niks geks. Dus ik heb navraag hierover uitstaan. 

• Auteur
  • Topper
  • 17 reacties
  • 30 maart 2025
Erik van KPN schreef:

Dank je, ​@A1992

Maar nu raak ik hier wat van in de war:

A1992 schreef:

Betekent dit dat de problemen die je hier beschrijft niet bij jou gebeuren maar bij je ouders? Want in dat geval zou ik hun gegevens nodig hebben. Of gaat het wel om jouw probleem maar is specifiek dit bovenstaande bericht geschreven door een van je kinderen?

Ik heb ondertussen wel gekeken maar zie ook niks geks. Dus ik heb navraag hierover uitstaan. 

Mijn ouders en ik wonen in 1 huis. Hebben bijna dezelfde televisie. En hebben 1 abonnement voor televisie met 2 ontvangers

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28419 reacties
  • 1 april 2025

Oh, dan snap ik hem, prima 👍🏻

En dat zou dit ook verklaren. Want ik krijg van onze tv mensen terug dat dit probleem kan komen door het actief zijn van de Talkback functie. Zij geven aan dat het groene kadertje dat je om het knopje ziet betekent dat Talkback actief is. En Talkback is een functie die binnen menu's voorleest wat je geselecteerd hebt. 

Zou je de Talkback functie op de ontvanger van je ouders dan eens willen uitzetten, en dan opnieuw Videoland openen? Ik verwacht dat de cookiemelding dan wel geaccepteerd kan worden. Talkback zet je uit door de cijferknop 5 lang ingedrukt te houden. Of je vindt het in de instellingen onder Toegankelijkheid > Algemene Instellingen > Talkback

Reageer