Skip to main content

Goedemiddag KPN,

 

Gisteren heb ik de extra entertainmentoptie afgesloten en mijn maandbedrag is ook aangepast, wat betekent dat de wijziging is uitgevoerd. Ook in de mijnkpn is dit inmiddels doorgevoerd en zichtbaar in het profiel. Echter krijg ik het niet geactiveerd. Bij het volgen van de activatielink in de mail; https://www.kpn.com/spotify/activeren.htm kom ik op spotify.kpn.com waarop ik gepresenteerd word met het volgende. Gisteren had ik kort na 5en ook even gebeld. Maar ik weet niet zeker of het goed is overgekomen. Graag hulp bij het verkrijgen van de activatie. Ik wordt langzamerhand knettergek van die voortdurende reclames van Spotify :)

 

Hallo @fkort96 ,

Hoe activeer ik Spotify?

Spotify activeren doe je zo:

  1. Ga naar kpn.com/spotifyactiveren
  2. Log in met je KPN account
  3. Je wordt nu doorgestuurd naar Spotify
  4. Meld je aan met je gebruikersnaam en wachtwoord
  5. Activeer je account

Heb je nog geen Spotify account? Kies dan voor hetaanmaken van een nieuw account. Kies een e-mailadres en wachtwoord waarmee je na het activeren kunt inloggen.

Je gaat pas betalen voor Spotify vanaf het moment dat je jouw Spotify abonnement hebt geactiveerd. Dit gebeurt vanaf nu per gebruiksperiode van 30 dagen en niet meer voor gebruik per dag.

 

Spotify Family activeren doe je zo:

  • Als nieuwe klant activeer je Spotify Family op kpn.com/spotifyactiveren. Volg de instructies hierboven.
  • Heb je nu al Spotify Premium bij KPN? Je hoeft niets te doen. Je account wordt automatisch omgezet naar Spotify Family.
  • Heb je nu Spotify Premium via Spotify? Je moet eerst dit account opzeggen. Wacht tot jouw account is omgezet naar Spotify Free. Daarna kan je Spotify Family bij KPN aanvragen/activeren.

bron: 

 


@Noordzee Dank voor de hulp. Helaas heeft het niet geholpen. Op zowel Edge als Google Chrome, zelfs met de cookies verwijderd. De bovenstaande melding prevaleert.


Hi @fkort96, ik denk ook graag mee. 

Voor de zekerheid. Log je daar wel in met je KPN ID waar je 06-nummer aan is gekoppeld? 


@Alex_P Hoi Alex, inmiddels is het probleem opgelost door het callcenter. Het duurde even voordat ik terugkoppeling kreeg want het moest even worden uitgezocht. Ik was ingelogd op het KPN ID van mijn 06 nummer maar er ging iets mis in het autorisatieproces. Doordat ik op het werk zat werd een IP adres gebruikt wat niet een KPN aansluiting was. Hierdoor werd de aanvraag niet goed doorgegeven. Na 24u moest ik het weer proberen om te activeren via de link en ditmaal met de instructie om het op 5G te proberen. Dit verhielp het probleem.