Skip to main content

Heb een probleem met het herkennen van mijn tv in de KPN-tv+ app. de andere apps werken perfect.

Bij het volledig opnieuw opstarten van mijn mobiel “ziet”de KPN app mijn tv direct. na gewoon afsluiten van app en het later weer aanzetten is hij de gegevens van mijn tv kwijt, terwijl de andere apps gewoon mijn tv laten zien en direct weer contact maken. Rara wie heeft raad of de oplossing, alles al opnieuw geïnstalleerd.

Hoi ​@Jouke Brink, het is me niet helemaal duidelijk wat je bedoelt. Hoe bedoel je dat de tv niet wordt herkend? Wij zien niet wat jij ziet, alleen wat jij vertelt. Om mee te kunnen denken hebben we meer informatie nodig.

Als je het makkelijker vindt kan je het ook telefonisch uitleggen, je kunt daarvoor een terugbelafspraak maken via onze site.

Ik zag dat je me een privébericht had gestuurd ​@Jouke Brink, het is makkelijker om hier in het topic verder te gaan. 

Ik begrijp daaruit dat je het hebt opgelost door een nieuwe Google-tv streamer te plaatsen. Fijn dat het daarmee opgelost is! Veel kijkplezier via die weg weer 🙂

Reageer