Skip to main content

Ook ik ervaar hetzelfde probleem. Spotify is wel op thuisabo (internet/tv) gezet ipv op mobiel abo. Bewust, maar misschien veroorzaakt dat problemen? Met beide accounts geprobeerd te activeren, beide mislukt. Gister begin vd middag besteld en bewust het abo dezelfde dag laten ingaan omdat ik het zoveel gebruik. Erg frustrerend dit.

Hi en van harte welkom op ons forum @RensT.

Spotify activeren lukte niet lees ik, dat is niet fijn. Heb je het geprobeerd volgens deze stappen? 

Spotify activeren doe je zo:

  1. Ga naar kpn.com/spotifyactiveren
  2. Log in met je KPN account
  3. Je wordt nu doorgestuurd naar Spotify
  4. Meld je aan met je gebruikersnaam en wachtwoord
  5. Activeer je account

Heb je nog geen Spotify account? Kies dan voor het aanmaken van een nieuw account. Kies een e-mailadres en wachtwoord waarmee je na het activeren kunt inloggen. Je gaat pas betalen voor Spotify vanaf het moment dat je jouw Spotify abonnement hebt geactiveerd. Dit gebeurt vanaf nu per gebruiksperiode van 30 dagen en niet meer voor gebruik per dag.

 

Als je er hiermee niet uit komt, laat je dan weten waar je precies op vastloopt? Als je een foutmelding te zien krijgt, plaats dan ook een screenshot ervan hier in je topic. Op die manier wordt het makkelijker om je naar de oplossing te helpen.