Skip to main content

Ik kijk al jaren 's avonds via bekabelde internetverbinding via https://tv.kpn.com/nu-op-tv televisie.

Vanavond heb ik sinds ik rond 20.00 uur de boel opstartte geen TV kunnen kijken.

De app start op en in zie de beschikbare zender. Zodra ik er een kies krijg ik een wachtscherm voor rond de minuut waarna de volgende foutmelding te zien is

Cannot read properties of undefined (reading 'map)

 

De het programma op de opgevraagde zender is niet te zien.

Ik heb uitgelogd en opnieuw ingelogd/laptop uit en weer aan/internet opnieuw opgestart zonder resultaat.

Gelukkig is KPN totaal niet te bereiken.

Er wordt geen storing op de KPN site gemeld. De factuur is betaald. Op de TV in de woonkamer via kastje werkt alles.

Weet iemand wat er loos is??

 

 

Ik heb het zelfde probleem. Wie weet de oplossing ?


@Captain_Chaos @jan wijn  Is reeds bekend en wordt aan gewerkt……Probleem met iTV, krijg je melding: "Cannot read properties of undefined" | KPN Community

 


Het is inderdaad bekend. @Captain_Chaos & @jan wijn zouden jullie toch jouw profiel van gegevens willen voorzien? Hoor ik als dat is gedaan. Dan ga ik doorgeven dat jullie ook problemen ervaren. 


@Bart_Z 

Mijn profiel is aangevuld


Bedankt. Ik heb doorgegeven aan de Technische mensen dat het probleem ook bij jou speelt. Hopelijk is het snel opgelost. 


@Bart_Z 

Het probleem is inmiddels opgelost. Er loopt een parallelle thread met als titel 'Probleem met iTv' en dan gevolgd door de foutmelding 


Probleem is opgelost.


Top!