Ik heb al meer dan een jaar problemen met kijken naar NPO Plus. Kan het wel starten, maar loopt binnen een aflevering van een serie vaak meerdere keren vast en moet ik helemaal opnieuw beginnen, want hij onthoud ook niet wat ik het laatst gekeken heb. Ik zie dat dit probleem een jaar geleden ook al gemeld werd. Het kan toch niet zo zijn, dat daar nog steeds geen oplossing voor is?
HalloÂ
Je bent nu op de website van KPN. KPN gaat niet over de app NPO Plus. Je kunt hiervoor wel contact opnemen met de NPO.Â
https://npo.nl/service/technische-zaken#storingen
De NPO zegt dat het probleem bij de KPN ligt, vandaar dat ik mijn vraag hier stel
NPO zegt inderdaad dat het probleem bij de doorgifte via KPN moet liggen .
Beste
Ik heb een Samsung tv, met de npo app die in het menu staat onder apps. Ik heb nu geen Netflix meer, maar toenik dat wel had, gaf het geen problemen
Ik zie dat jij je vraag in meerdere topics hebt gesteld. Dat snap ik, want het probleem is supervervelend, maar komt het overzicht niet helemaal ten goede . Ik ga jouw feedback in ieder geval intern doorgeven. Of het te zwaar is voor jouw ontvanger, zou ik zo niet durven te zeggen.Â
Â
HalloÂ
Je bent nu op de website van KPN. KPN gaat niet over de app NPO Plus. Je kunt hiervoor wel contact opnemen met de NPO.Â
Â
Â
Â
En ​
Heb je nog (opnieuw) contact opgenomen met de NPO?Â
Ja, maar ze reageren niet meer
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.