Skip to main content

Afgelopen zondag videoland geactiveerd in de kpn app .

Geen bevestiging ontvangen ,DInsdag over gebeld na een ½ uur in de wacht gestaan te hebben .De mail was naar een verkeerd adres gestuurd nogmaals gestuurd .Geactiveerd ook bij KPN zichtbaar maar bij Videoland niet .Videoland gebeld was het probleem van KPN wat ze konden zien ,KPN gebeld ½ uur in de wacht ,u wordt doorverbonden ½ uur in de wacht wordt de  verbinding verbroken. Nogmaals teruggebeld wederom ½ in de wacht, met dringende toon verzocht nu wel goed door te verbinden eindelijk na een ½ uur iemand aan de lijn .Voorgesteld koppel dat account los van mijn account en ik maak een nieuw account aan.DIt was niet mogelijk voor 25 juli .een maand na mijn aanmelding. Dus een maand betalen voor niets ,maar er zou een ticket aangemaakt worden en ik zou binnen 24 uur teruggebeld worden .U raad het al niet terugbellen zojuist weer gebeld nu maar 10 min in de wacht .Er was geen ticket gemaakt werd gelijk gemaakt ,deze beste man zei uit zichzelf wellicht het account loskoppelen was niet heel moeilijk.

Moet ik dit nog langer serieus nemen? Of wordt het hoog tijd dat ik elders ga kijken na toch een 25 jaar bij KPN te zijn. 

Hi @frankxl! Welkom op het forum. Ik help je graag toch weer Videoland te kunnen kijken. Omdat er al verschillende dingen gedaan zijn vanuit de klantenservice wil ik dubbel werk en dubbele vragen voorkomen. 

Wil je om die reden je profiel invullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Dan kan ik inzien wat er in de systemen staat. 

Ik hoor graag van je!


Inmiddels heb ik afgelopen zaterdag na 1 week bellen en leuren eindelijk Videoland.

Na totaal 3 uur aan de telefoon (bellen, in de wacht,terug bellen, verbinding verbreken, terug bellen u wordt terug gebeld enz enz) 

Was het uiteindelijk binnen 5 minuten opgelost.

Ik vind KPN een prima provider maar hier kunnen ze nog zoveel beter in zijn.


Je had Videoland ook rechtstreeks, buiten KPN om, kunnen afsluiten via de app op je smart tv @frankxl 


@frankxl vervelend dat het oplossen zo lang heeft geduurd. Wel goed dat je nu toch Videoland kan kijken!

Wil je aangeven wat er gedaan is om het op te lossen? Dan kunnen we kijken hoe herhaling in de toekomst voorkomen kan worden. 🙂


Ik heb gisteren Videoland besteld en heb de wijziging in mijn Kpn wel gekregen en dus zie ik de nieuwe factuur. (Daar zijn ze wel snel mee) maar nog steeds zit ik te wachten op de activatie mail maar die komt niet. 

Als ik in mijn KPN Id ga dan zie ik dat de bestelling nog loopt. Tja jammer want ik weet wat een ellende het is om dit op te lossen. Bellen bellen en nog eens bellen. Hopelijk kan iemand mij sneller helpen 


Hi @Sjaan22! We hebben gister een storing gehad met het verwerken van bestellingen. Die is ook gister weer opgelost. Bestellingen lopen ondertussen weer door en ook alle achterstallige bestellingen moeten zijn opgelost. 

Als dit voor jou niet het geval is, maak dan een eigen topic aan. Dan kijken we of er voor jou een andere oorzaak is geweest. 


Reageer