Skip to main content

Al bijna 3 weken bezig om prime te activeren. Ik krijg de melding dat ik geen verbinding met de WiFi heb. Maar ja, ik zou die melding niet kunnen krijgen als ik geen verbinding met de WiFi heb 😉.

Via 2 laptops en een telefoon geprobeerd. Een medewerker heeft mijn prime account al een keer verwijderd en teruggezet (maar ik las net dat iemand dat zelf terug moest zetten, dus misschien is daar iets fout gegaan? Medewerker gaf aan dat nog nooit gedaan te hebben?) Zelfs laptop al met kabel rechtstreeks op de Experiabox aangesloten: steeds hetzelfde bericht dat activeren niet mogelijk is.... Wat nu?

Hoi @Ayine family, welkom! Balen dat het niet lukt om Amazon Prime te activeren. Gelukkig kan je 't vaak zelf oplossen, met hulp van deze tips:

  • Activeren werkt het beste op een pc of laptop.
  • Gebruik je een VPN-verbinding? Zet die dan uit.
  • Zorg dat je verbonden bent met je internet thuis. Via wifi of met een kabel aan je KPN modem.
  • Activeer je via smartphone? Zet je mobiele internet dan tijdelijk uit en wifi aan.

Gebruik je de internetbrowser Safari en lukt het niet om Amazon Prime te activeren? Zet dan de functie 'Privédoorgifte (beta)' uit. Zo doe je dit op een iPhone, iPad of Mac:

  • Op een iPhone of iPad: Ga naar 'Instellingen' > ' je naam]' > 'iCloud' > 'Privédoorgifte'.
  • Op een Mac: Kies het Apple-menu > 'Systeemvoorkeuren' en klik op 'Apple ID'. Daarna kies je 'iCloud' > 'Privédoorgifte'.

Ik ben benieuwd of het zo wel lukt.


Reageer