Skip to main content

Ik heb steeds problemen met het ontvangen van Netflix via de decoders.
Eerst alleen geluid en ondertiteling en zwart scherm.
Na herstart wel weer beeld maar dat hapert regelmatig.
Ook zijn onze afstandsbedieningen aan het eindje.
Is het mogelijk de twee decoders met afstandsbedieningen die we hebben om te ruilen voor nieuwe exemplaren? We huren die dingen toch?

We huren die dingen toch?

Nee. Je neemt tv af. En om tv bij u in de woonkamer af te leveren krijgt u de ontvangers in bruikleen. Je betaald dus niet specifiek huur voor de ontvangers.

In dit topic kunt u nieuwe afstandsbedieningen aanvragen:

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/interactieve-tv-afstandsbediening-kapot-64394

Welke ontvangers heeft u? Merk en type? 


HMD 2260 HDMI Arcadyan
2014/11/20
Art.nr. 845847

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Ik kon geen aantallen ingeven dus heb ik maar tweemaal 1 afstandsbediening besteld.
Hopelijk gaat dat goed.


@Krisje65 als het goed is krijg je 1 afstandsbediening binnen. Dit doen we op deze manier omdat het zeer zelden voorkomt dat er meerdere tegelijkertijd stuk gaan. Als het goed is betekent dit dus dat je de stappen nog eenmaal zult moeten doorlopen zodra de eerste bestelling binnen is. Daarnaast zou ik willen aanraden om de ontvanger waar problemen mee zijn een frisse start te geven. Dit schoont het kastje op en neemt in de meeste gevallen dit soort storingen weg. 


@Krisje65 ik heb al even niks meer van je gehoord. Werkt alle apparatuur thuis ondertussen weer naar behoren?