Skip to main content
Beantwoord

Problemen met streamingapps via KPN TV+, blijft laden en foutmeldingen

• January 19, 2025
  • 4 reacties
  • 225 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb sinds gisterenavond problemen met mijn streaming apps die ik via kpn+ kastje wil kijken. Ik kan alle apps gewoon openen, maar zodra ik iets wil afspelen blijft hij laden en krijg je op gegeven moment een foutmelding. Dit begon met Amazon Prime en sinds vandaag ook met hbo, Netflix enz. Het gaat alleen via tv kastje van kpn fout, de apps op mijn tv zelf en telefoon doen het wel.

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@Eef87 . Wat hinderlijk dat dit gebeurt.  Ik krijg de indruk dat het een tijdelijke storing is geweest.

Heb je misschien ook geprobeerd om je ontvanger even kort van het stroom te halen net als ​@Ruby.kpn ?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• Nieuwkomer
  • January 19, 2025

Ik heb precies hetzelfde probleem gehad. 30 seconden de stekker eruit heeft het voor mij opgelost.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 21, 2025

Hoi ​@Eef87 . Wat hinderlijk dat dit gebeurt.  Ik krijg de indruk dat het een tijdelijke storing is geweest.

Heb je misschien ook geprobeerd om je ontvanger even kort van het stroom te halen net als ​@Ruby.kpn ?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • January 21, 2025

Ja, dat heb ik geprobeerd en dat heeft het probleem voor nu in ieder geval opgelost.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • January 22, 2025

Gelukkig maar! Ik krijg het vermoeden dat er die dag een foutje in is geslopen.  Mocht het vaker gebeuren, laat het mij hier weten!