Skip to main content
Beantwoord

Problemen met tv kijken via tv.kpn.com op HP laptop

• 16 mei 2025
  • 2 reacties
  • 37 keer bekeken

Hoi allemaal, 

Sinds vorige week is het voor mij niet mogelijk om tv te kijken via tv.kpn.com. Ik ben ingelogd met KPN ID welke gekoppeld is aan mijn thuis abonnement. Hierbij zijn verschillende browsers gebruikt; zoals google chrome, edge, firefox. Ook is de incognitomodus getest, dit werkt niet. 

De laptop maakt gebruik van windows 11, het betreft een HP laptop wat tot vorige week op deze laptop gebruikt kon worden om live mee te kijken via de webite tv.kpn.com via google chrome. Via een andere laptop en hetzelfde KPN ID, is het wel mogelijk om de live programma’s af te spelen. Terugkijken en opnemen is wel mogelijk, echter live kijken op de HP laptop wil met geen mogelijkheid. 

Wat zijn opties die genomen kunnen worden om ervoor te zorgen dat live kijken weer mogelijk is op de HP laptop? 

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@Balikasak. Dat is een rare situatie, die dus alleen op 1 laptop speelt. Wat gebeurt er precies als je live tv probeert te kijken? Je zegt dat het niet lukt, maar krijg je bijvoorbeeld een foutmelding daarbij? Wij zien niet wat jij ziet, alleen wat jij vertelt. Hoe meer je vertelt, hoe meer we mee kunnen denken.

Is er iets veranderd op de laptop sinds de vorige keer dat het werkte, is er bijvoorbeeld ene update geweest van een virusscanner, VPN oid?

Bekijk origineel

2 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 17408 reacties
  • Antwoord
  • 19 mei 2025

Welkom op de community ​@Balikasak. Dat is een rare situatie, die dus alleen op 1 laptop speelt. Wat gebeurt er precies als je live tv probeert te kijken? Je zegt dat het niet lukt, maar krijg je bijvoorbeeld een foutmelding daarbij? Wij zien niet wat jij ziet, alleen wat jij vertelt. Hoe meer je vertelt, hoe meer we mee kunnen denken.

Is er iets veranderd op de laptop sinds de vorige keer dat het werkte, is er bijvoorbeeld ene update geweest van een virusscanner, VPN oid?

• 6295 reacties
  • 19 mei 2025

Is het een laptop die je zelf gekocht hebt voor privé gebruik? Of is het een zakelijk model van je werk waar ze mogelijk van alles op geïnstalleerd hebben?

Is die volledig geupdate? 

Reageer