Skip to main content
Beantwoord

Proefabonnement van Spotify klopt niet, ik heb Premium abonnement

• September 18, 2025
  • 2 reacties
  • 38 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

In plaats van Premium abonnement want reclames heb ik niet tussen de nummers van albums en playlists gelukkig heb ik onterecht een proefabonnement gekregen. Ik wil daarover wel chatten met iemand van Spotify klantenservice maar omdat ik het abonnement met KPN Thuis heb doe ik het liever via deze weg.

Ga ik weer naar Forum van KPN klapte de muziek weg in bluetooth koptelefoon van bedrijf Fresh 'n rebel. Weer hervat met media uitvoer van smartphone A56. Maar proefabonnement verloopt op 01-01-1970 klopt toch niet? Spotify bestond niet eens in 1970. Hahaha! Grappig. Wat is 2025 een erg modern jaar geworden en erg luxe. 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@ElsLobach ,

Kennelijk heb je nu Spotify Free. Je kunt dit zelf wijzigen naar Spotify Premium. Maar zo'n omzetting kan wel tot een maand duren.  

Het gaat op dezelfde manier als hieronder staat beschreven, maar dan precies andersom. 

Spotify Premium of Family wisselen of opzeggen

Spotify Premium of Family kun je wisselen en opzeggen in MijnKPN. Volg hiervoor de volgende stappen:

1. Log in op MijnKPN met je KPN account.
  2. Ga naar ‘Producten’ en kies je Thuis of Mobiel product.
  3. Klik op ‘Wijzig uw pakket en/of extra opties’.
  4. Verwijder onder ‘Internet’ het vinkje bij de Spotify variant die je wilt opzeggen. Wil je wisselen? Vink dan vervolgens de andere aan. Rechts in beeld zie je het nieuwe maandbedrag.
  5. Klik op de knop ‘Volgende’ Plaats een vinkje als je akkoord bent en klik op de knop ‘Plaats bestelling’. 

Let op! Het kan tot een maand duren tot het abonnement omgezet wordt van Spotify Premium of Family naar Spotify Free.

Met Spotify Free hoor je reclame tussen sommige muzieknummers, je afspeellijsten blijven behouden.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 19, 2025

Hallo ​@ElsLobach ,

Kennelijk heb je nu Spotify Free. Je kunt dit zelf wijzigen naar Spotify Premium. Maar zo'n omzetting kan wel tot een maand duren.  

Het gaat op dezelfde manier als hieronder staat beschreven, maar dan precies andersom. 

Spotify Premium of Family wisselen of opzeggen

Spotify Premium of Family kun je wisselen en opzeggen in MijnKPN. Volg hiervoor de volgende stappen:

1. Log in op MijnKPN met je KPN account.
  2. Ga naar ‘Producten’ en kies je Thuis of Mobiel product.
  3. Klik op ‘Wijzig uw pakket en/of extra opties’.
  4. Verwijder onder ‘Internet’ het vinkje bij de Spotify variant die je wilt opzeggen. Wil je wisselen? Vink dan vervolgens de andere aan. Rechts in beeld zie je het nieuwe maandbedrag.
  5. Klik op de knop ‘Volgende’ Plaats een vinkje als je akkoord bent en klik op de knop ‘Plaats bestelling’. 

Let op! Het kan tot een maand duren tot het abonnement omgezet wordt van Spotify Premium of Family naar Spotify Free.

Met Spotify Free hoor je reclame tussen sommige muzieknummers, je afspeellijsten blijven behouden.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • September 19, 2025

Denise van KPN, kan deze topic verwijderd worden? Ik stuur je even een privébericht.