Skip to main content
Beantwoord

Radio via TV+ Soundbox met TV uit stopt na verloop van tijd

• May 10, 2025
  • 32 reacties
  • 414 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

32 reacties

Berteman
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • May 14, 2025

Vind het onduidelijk en onlogisch om een native Androidinstelling Energiebeheerinstelling en daarnaast nog een instelling Energiebeheer in de kpn schil te hebben. Onduidelijk is welke instelling nu precies wat doet en de één de andere kennelijk  overruled. Van een ‘Plug and Play’ apparaat is imho absoluut geen sprake om op meerdere plekken instellingen te hebben die het zelfde doel lijken te hebben maar beide iets anders doen. 

Maar, inmiddels is het gelukt, de Soundbox zo in te stellen dat deze continu radio blijft spelen, bedankt ​@PeterG en ​@ikheetjeff .

femke98
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • May 15, 2025

Update: het werkt!

via Instellingen > Apparaat > Apparaatvoorkeuren > Energiebesparing

Bij instellingen had ik Apparaat nog helemaal niet gezien, dus dat zit verstopt lijkt wel.

Nu kan ik de hele dag naar de radio luisteren, hoera!!

Dank je wel voor de oplossing!

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ik wilde nog even laten weten dat we deze feedback ook intern doorgegeven hebben en dat we dit in één van de volgende updates aan gaan passen, zodat je de energie instellingen niet op verschillend plekken aan hoeft te zetten. Bedankt voor het doorgeven!

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • May 29, 2025

Uiteraard niks ten nadelen van ​@PeterG, maar het beste antwoord bij dit topic is nu niet volledig. Wellicht dat Peter’s antwoord aangepast kan worden door moderator, of mijn bericht als Beter Antwoord? Puur voor toekomstige lezers.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 29, 2025

Ik heb jouw antwoord er voor de volledigheid bijgeplakt ​@ikheetjeff . Dan is het inderdaad helemaal compleet.

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • May 29, 2025

Ik heb jouw antwoord er voor de volledigheid bijgeplakt ​@ikheetjeff . Dan is het inderdaad helemaal compleet.

Nice, ik dacht dat je alleen eerste uur zelf je bericht kan bewerken

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 29, 2025

Tja, klein voordeeltje superusers.