Skip to main content

Als ik nu Viaplay wil kijken moet ik iedere keer bijna 6 minuten naar onzin kijken terwijl de app op mijn mobiel METEEN het programma weer geeft. Waarom is dit, het betreft de F1.

 

Hoe kijkt u viaplay? Op de pc? Laptop? 


Op TV


Op TV

Kijk je toevallig naar Viaplay TV wat voorheen SBS 9 was?
Zo ja, dan zal er inderdaad af en toe een reclameblok voorbij komen, want het TV kanaal valt nog steeds onder Talpa Nederland en die willen gewoon geld verdienen.
Viaplay TV is namelijk een samenwerking tussen Viaplay en Talpa.

De Viaplay App is van Viaplay zelf en daar kun je de programma’s gewoon live bekijken zonder onderbreking van een reclameblok.

Is hiermee je vraag beantwoord?


Nee, helaas, ik kijk nl Viaplay via de app op tv ... als ik daar de naar de F1 wil kijken telt het af van 5.22 ... 


Ze tellen inderdaad af voordat het begint.

 

Bij terugkijken kun je dit gewoon doorspoelen😊


Wat vervelend,  en dat is nieuw hé... bah ... zelfs als ik even terug ga om te kijken naar films en dan weer schakel naar F1 waar het aftellen WEER begint  zegt u dat ik door kan spoelen? 

Ik zal dat uit proberen. 

 

Oeps,  ik zie nu dat dat bij TERUGKIJKEN  is, dus telkens moet ik die 5.22 minuten afwachten ... grrr

 

Nou, we zijn er klaar mee met al die veranderingen,  we hebben zojuist Viaplay opgezegd en over gestapt naar de F1 Pro. 


Ik heb exact hetzelfde en kpn verwijst me door naar Viaplay echt heel vreemd maar kpn geeft de licenties af en incasseren het geld. Viaplay is helaas heel slecht bereik ik ga denk ik maar opzeggen en naar een andere dienst kijken. Ben het helemaal zat. 


Nee, helaas, ik kijk nl Viaplay via de app op tv ... als ik daar de naar de F1 wil kijken telt het af van 5.22 ... 

Ik heb exact hetzelfde en kpn verwijst me door naar Viaplay echt heel vreemd maar kpn geeft de licenties af en incasseren het geld. Viaplay is helaas heel slecht bereik ik ga denk ik maar opzeggen en naar een andere dienst kijken. Ben het helemaal zat. 

Er zit een probleem in de Viaplay app op Android TV (niet android op je telefoon/tablet).

De knop 'Bekijk Live’ werkt niet goed en gaat niet direct naar de live uitzending, maar begint helemaal aan het begin van de uitzending. Dus zoals gisteren een uur eerder. Daardoor zie je dus eerst de aftelklok. Dit is bij alle sportuitzendingen. Niet alleen bij F1.
De knop 'Bekijk Live' doet eigenlijk hetzelfde als de knop 'Vanaf het begin kijken'.

 

Dit is tijdelijk op te lossen door de knop te gebruiken waar het pijltje bij staat nadat je de uitzending hebt gestart. Zie hieronder:

Ik heb hier al een melding van gemaakt bij Viaplay door een emailformulier in te vullen op hun website.


Hoi @Mimosas, dat klinkt inderdaad als een lang reclameblok! Wij bieden Viaplay aan als optie, zodat je via ons betaalt. Wat Viaplay laat zien gaat via Viaplay zelf, daar hebben wij geen invloed op. Het kan zijn dat het is wat Sebas beschrijft. Als dat zo is zijn ze er in ieder geval al van op de hoogte. Je kunt hiervoor zelf ook contact opnemen met Viaplay, zodat ze er meer meldingen over krijgen.

 

Voor meer over Viaplay bij KPN, en wat wij daarin kunnen betekenen kan je dit artikel lezen: 

 


Inmiddels een email update vanuit Viaplay:

Beste klant,

Afgelopen dagen hebben wij technische problemen ervaren met betrekking tot het live bekijken van sport-uitzendingen. Wanneer je op ‘Bekijk live’ drukt, start de uitzending meteen vanaf het begin zonder de mogelijkheid door te spoelen.

 

Inmiddels is dit probleem opgelost met onze nieuwste update! Ik wil je vragen de app te updaten en te controleren of deze op versie 6.12.6 staat. Je kunt de app updaten in de App Store, Play Store of Content Store.

Deze is ook al beschikbaar op de TV+ box. Deze update wordt vanzelf (als je dit niet handmatig doet) de komende dagen geïnstalleerd.


Dankjewel maar wij hebben Viaplay al opgezegd. 


Hoi @Jasper van KPN . Gaat kpn voor degenen die geen Google account op de box hebben de Viaplay app ook updaten?


Dat is goed om te lezen inderdaad @Sebas14, dat klinkt alsof het daarmee opgelost wordt.

Updates worden automatisch geïnstalleerd inderdaad @PeterG. Dat geldt voor alle apps op de TV+ Box, niet alleen Viaplay.


Reageer