Skip to main content

Ik wilde zojuist een opgenomen televisieprogramma bekijken op mijn laptop. Zag dat opnameruimte 0% was en dacht "hoe kan dat nu?"
Ik zag dat programma's die ik reeds gezien had én verwijderd had weer terug staan onder opgenomen programma's. 
Iemand anders daar ook last van? Het gaat grofweg om programma's van de afgelopen 1 a 2 weken.

Zie https://forum.kpn.com/kpn-tv-11/opgelost-storing-kpn-tv-beperkte-modus-en-of-zwart-beeld-613053

 


Maar dan verwacht je niet dat er opgenomen (en reeds bekeken én verwijderde) programma's van 2 weken geleden weer in Opgeslagen Programma's te zien zijn.

 


Nope.  En het is ook niet opgelost op dit moment qua gedoe met opnames. Ik heb de link in jouw topic gezet, want als je zoekt op 'opnames' komt dat topic niet ophoog. Dus ik weet niet of je het gezien had. Daar staat wat ze eraan aan het doen zijn.  


Maar dan verwacht je niet dat er opgenomen (en reeds bekeken én verwijderde) programma's van 2 weken geleden weer in Opgeslagen Programma's te zien zijn.

Nou, dat verwacht ik eigenlijk wel als ze dingen terugzetten. Is volgens mij ook wel logisch.

Ik maak mij meer zorgen over recent opgenomen programma's of die wel blijven staan als ze oude dingen (via terugzetten van een backup?) gaan terugzetten.


Idd.ik denk dat jullie hetzelfde bedoelen:

Al gezien= aub niet terug.

Nog niet gezien= aub wel terug.

Dat bedoelde ik eigenlijk ook. 

 

En ik maak me net als jij zorgen over dat recent opgenomen ook weer verdwijnt. Want dat was de vorige keer ook zo. Dus kijk ik nu greys anatomy van gister, omdat het straks weg kan zijn. En er nu nog is. 


Ik wilde zojuist een opgenomen televisieprogramma bekijken op mijn laptop. Zag dat opnameruimte 0% was en dacht "hoe kan dat nu?"
Ik zag dat programma's die ik reeds gezien had én verwijderd had weer terug staan onder opgenomen programma's. 
Iemand anders daar ook last van? Het gaat grofweg om programma's van de afgelopen 1 a 2 weken.

 


Hier hetzelfde probleem. “Oude “, bekeken en verwijderde opnames weer terug b

 


ik heb exact hetzelfde probleem. oude opnames terug en 0% beschikbaar. Vervelende is dat oude nog niet bekeken uitzendingen automatisch zijn verwijderd.


Lieve mensen. Ga hier kijken:

https://forum.kpn.com/kpn-tv-11/opgelost-storing-kpn-tv-beperkte-modus-en-of-zwart-beeld-613053

 

Daar staat precies wat ze ermee aan het doen zijn.

Dan bljjft het ook overzichtelijk in 1 topic staan.

 

Dit is het laatste antwoord van kpn vandaag:

Hi all, ik heb een update in het startbericht gezet. Zie hieronder. Het kan dus zijn dat je tijdens de werkzaamheden opnames mist. Zodra er een nieuwe update is, zullen we dat hier gelijk laten weten.
 

Update 11: 2-05-2024 12:57 uur

Op dit moment zijn we druk bezig met het herstel van de opnames en gaat in stappen. Het verzoek is om vandaag af te wachten.


Maar dan verwacht je niet dat er opgenomen (en reeds bekeken én verwijderde) programma's van 2 weken geleden weer in Opgeslagen Programma's te zien zijn.

Nou, dat verwacht ik eigenlijk wel als ze dingen terugzetten. Is volgens mij ook wel logisch.

Ik maak mij meer zorgen over recent opgenomen programma's of die wel blijven staan als ze oude dingen (via terugzetten van een backup?) gaan terugzetten.

Ja, mijn programma's die ik gisteren had opgenomen staan er ook bij. Maar ook alle programma's van de afgelopen weken (minimaal tot 12 april terug) waardoor ik aan de onderkant van de lijst (zeg maar de oudere opnames) nu voor een deel kwijt ben


De 'reparatie' heeft bij mij ook weer meer schade dan goed gedaan. 

Afblijven vanaf nu kpn.


Hier ook hetzelfde probleem. Vandaag stonden er weer hele oude opnames, die ik al tijden had verwijderd, weer terug. Graag niet meer aankomen KPN. Het wordt zo vervelend(er).


Reageer