Skip to main content

Hallo,

Hier hetzelfde probleem. Dit speelt al erg lang en ik heb dit probleem al eens eerder gezien op het forum. 
Mijn situatie is als volgt: modem>utp kabel door de muur en komt uit in de woonkamer>utp outlet woonkamer naar de Arris 9252. 
Geregeld problemen met de apps: YouTube, Videoland etc. Alles is erg traag en loopt geregeld vast, tot grote ergernis. Alles weer opnieuw opstarten om vervolgens hetzelfde probleem te krijgen. Rechtstreeks aansluiten vanaf het modem richting de Arris werkt ook niet.

Destijds werd aangegeven dat er nieuwe updates aankwamen zodat dit probleem verholpen zou worden. Het probleem blijft echter bestaan.

Wil je een ander model tv ontvanger dan moet je je abonnement upgraden, dus meer kosten.

Net als bij elke andere provider krijgen nieuwe klanten de wereld aan nieuwe dingen maar bestaande klanten kunnen niet een ander model ontvanger krijgen.

Is hier iemand met een laatste middel om dit probleem op te lossen? Anders wordt het wellicht toch tijd om na te denken over overstappen.

Groet,

Alex

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt aorigineel topic]

Ik kan je niet helpen. Met op 240k of glasvezel nog steeds problemen. Ook na reclame loopt het vast.


Kpn probeerd u aub op te lossen. De reclames zijn te zwaar ofzo. Sinds de reclames problemen.


Hoi @Alex90 . De arris 9252 bestaat niet. Welke tuner gebruik jij? En heb je een smart tv? Want dan zou ik die apps gewoon via je tv laten lopen. 


Hoi Erwin_,

Dat is denk ik een typfoutje geweest, het betreft de 2952.

Ik heb wel een Smart TV maar dat is een oude Samsung Curved TV. De situatie werkte eerder wel goed maar is nu al langere tijd niet goed. Ik snap dat het beschikbaar wordt gesteld en dat je er niet voor betaald. Als er echter meerdere mensen zijn die storingen ervaren met YouTube, er reeds aangegeven is dat een update de problemen zou verhelpen (is dus niet gelukt), waarom blijft men dit aanbieden. Er zijn ook mensen bij wie het wel gewoon werkt. Zelfs met de Arris 2952. 
Het is frustrerend dat het niet werkt, helemaal omdat YouTube een mooi platform is met een klein kind.