Skip to main content

Kan de rtv noord app niet installeren van google play store.

De app regiotv wel geïnstalleerd maar rtv noord werkt niet tot 2 dagen geleden. 

Wie weet de oplossing?

Hi @Taede01, ik denk graag mee. 

Heb je het over deze RTV Noord app? Zo ja, lukt het installeren wel? Krijg je dan een bepaalde foutmelding te zien? Zou je hier een screenshot/foto willen plaatsten van wat je te zien krijgt? 


Er is geen app van rtv Noord voor Android-TV. 

Wel voor mobiele apparaten met Android en iOS. 

Het klopt ook dat rtv Noord het niet doet in de gratis app Regio TV. Ook hier niet op de niet kpn box Nokia 8000. 

Hij doet hel wel in de betaalde NLziet app.


Hallo 

Het is me gelukt om rtv noord te casten vanaf mijn Samsung a24 naar tv.

Heb de rtv noord app geïnstalleerd op de a14.

Vervolgens de app google home.

Deze app vindt de kpn + box. Die heeft een ingebouwde chromecast. En zie het werkt.

Het heeft heel wat zoekwerk gekost maar oké het werkt.

Groet Taede 


Hier heb ik ook last van. Indien ik via de PC cast is het niet lipsynchroon. Bovendien is PC dan voor iets ander sin gebruik dan waar ik hem voor wil gebruiken.


Hoi, @beerzwaan . Als je CAST via de pc dan kun je op die pc nog gewoon andere dingen doen. Als ik (chrome)cast van af de pc ben ik ook tegelijk op het forum bezig vaak.

Met scherm spiegelen (in bv Google Chrome staat casten maar eigenlijk is het scherm spiegelen) kan je inderdaad niks anders doen. Maar is het beeld minder mooi en kan het geluid inderdaad ietsje out of sync lopen. 

Gebruik écht de cast functie IN de website. Zichtbaar als je een stream gestart hebt.

Ook kun je casten van af je smartphone natuurlijk. Ook dan blijft de pc beschikbaar voor wat anders.


Reageer