Skip to main content

Waarom gaat scherm steeds op zwart halverwege npo plus aflevering. Kijk ik naar bv capture, gaat halverwege scherm op zwart en zet ik steeds tv en tv ontvanger pnieuw aan, maar dat helpt niet. Ook niet modem opnieuw aanzetten, helpt niet. Ik heb al v alles meegemaakt aan ergenissen bij bnpo app en dit is dus de nieuwste. Ze bedenken werkelijk steeds iets anders om de kijker te ergeren 🤭ik ben nu bezig met frisse start, kijken of dat zin heeft 

Je bent niet de enige. Ik heb hier gereageerd op eenzelfde soort melding. 

 


Dankjewel en ik maak op dat uit antwoord dat jou is gegeven dat niemand de verantwoordelijk neemt voor kut functioneren v npo plus app. Kpn verwijst naar npo app en vice versa. Lekker makkelijk is dat...en kenmerkend voor functioneren v aantal providers en streaming diensten🤭😡


De npo zou verantwoordelijkheid moeten nemen en hebben. Zij maken de app. Niet de kpn.

Dat ie op de kpn box staat doet niet ter zake. Het is verder gewoon een algemene Android-TV box.

Neem contact op met de npo.

En het staat je vrij om het npo plus abonnement te beëindigen natuurlijk. 

Sinds de nieuwe npo app zijn er problemen mee. 

Je moet het wel daar neer leggen waar het hoort. Kpn geeft deze signalen door aan de npo.

Ik heb NLziet (genomen). Daar werkt datzelfde npo plus aanbod prima. En meer. Zoals terugkijken zonder reclame en met doorspoelen bij de commerciëlen. 


Hi @Katerve, dat het telkens halverwege mis gaat lijkt me inderdaad wel heel erg vervelend 😕

Ik zie dat Peter je al uit heeft gelegd dat wij hier verder geen invloed op hebben, anders had ik dit graag voor je op willen lossen. Wellicht kan je Peter z'n tip over NLziet opvolgen 😊


Dankjewel maar ik had al problemen met npo plus app voordat de nieuwe kwam dus... Toen vaak hortend en stotend beeld en geluid dat niet synchroon liep. Het ging een tijd best aardig (kijk vaak ook weken niet, maar sponsor npo graag), maar sinds laatse keer inloggen is er iets nieuws; nl helemaal geen beeld meer.🥳

Verder weet ik dat ik npo plus kan opzeggen maar als ik dat doe met alles dat niet naar behoren functioneert dan houd ik niets meer over. Bovendien los ik probleem liever op dan ervoor weglopen door naar bv andere streamingsdienst te gaan. Ik heb ook meteen contact opgenomen met npo plus en de zaak is in behandeling. Ik vind het echter ook belangrijk om probleem te melden bij kpn. 

Het lijkt me nl niet meer dan logisch dat kpn bij dergelijke problemen contact opneemt met Npo plus. Kpn biedt de app ten slotte aan via kpn box en als die niet goed functioneert, dienen ze dat te melden bij npo plus en ervoor te zorgen dat app wel naar behoren gaat functioneren, anders moeten ze app verwijderen uit kpn box

Dat is precies wat ik bedoel met geen verantwoordelijkheid nemen mevrouw Maja van kpn! 


Verder zit app nl ziet niet op mijn tv


Verder zit app nl ziet niet op mijn tv

Die kan je uit de app store downloaden. Tenzij de tv niet ouder is dan 2019 en Samsung of LG is. Of Android-TV heeft. 


Ah, helemaal geen beeld is nog erger @Katerve 😑

Ik snap je afwegingen wat betreft het niet switchen naar wat anders, en goed dat je zelf al bij NPO plus aan de bel hebt getrokken.

Over het verantwoordelijkheid nemen kan ik aangeven dat wij regelmatig contact hebben met NPO plus om signalen door te geven en dat ik ook melding kan maken van jouw probleem met het zwarte beeld, maar dat zorgt alsnog niet voor een oplossing specifiek voor jou. Ik kan dit probleem vanuit hier dus niet voor je oplossen. Je geeft aan dat je de ontvanger en het modem al herstart hebt en dat de ontvanger een frisse start heeft gehad, dat zijn de tips die ik vanuit ons kan geven. Wat ik nog niet teruglees, is het verwijderen en weer opnieuw installeren van de app, misschien heb ik iets te makkelijk de aanname gedaan dat je dat ook al geprobeerd zou hebben. Mocht je dat nog niet gedaan hebben, dan is dat nog het testen waard.

Verder wil ik je aanraden om de storingsmelding bij NPO af te wachten, aangezien zij de partij zijn die de app maken en beheren en over jouw klantgegevens beschikken. Ik hoop dat de app snel weer goed functioneert!


Dankjewel en ik laat wel weten hoe of wat 


Verder zit app nl ziet niet op mijn tv

Die kan je uit de app store downloaden. Tenzij de tv niet ouder is dan 2019 en Samsung of LG is. Of Android-TV heeft. 

Ik ben bang dat ik oude tv heb, maar komt vast goed 🙏


Reageer