Skip to main content
Beantwoord

Serieopname BBC Match of the day werkt niet meer

• September 14, 2025
  • 12 reacties
  • 236 keer bekeken

Tot vorige week werkte deze serie opname goed. Maar nu zie ik dat deze gisteren niet is opgenomen. Opnieuw opnemen van de serie is nu niet meer mogelijk zie ik. Afgelopen week is hier een flinke kpn storing geweest, kan dat de reden zijn dat dit nu niet meer mogelijk is ?

Beste antwoord door Ratonesque

Ik zie dat serie opname MOD het bij mij weer doet. Dus opgelost voorgoed hoop ik.

Ja! Newsnight kan ook weer in serie opgenomen worden, ​@Pa14. Opgelost dus. Waarvoor dank.

12 reacties

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • September 14, 2025

Het is bij meer programma's zo, bij Newsnight (BBC 2) werkt de serieopname sinds eind vorige week ook niet meer. Het is dus landelijk, ​@Pa14.

Forum|alt.badge.img+6
  • Slimmerik
  • September 14, 2025

Ook bij mij is MOTD niet opgenomen gisteren.

Voor de zekerheid heb ik alle geplande opnamen gewist en opnieuw gepland (voor vanavond en zaterdag a.s.). Alleen enkele opname is mogelijk, geen serie opname.

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • September 14, 2025

Ook bij mij is MOTD niet opgenomen gisteren.

Voor de zekerheid heb ik alle geplande opnamen gewist en opnieuw gepland (voor vanavond en zaterdag a.s.). Alleen enkele opname is mogelijk, geen serie opname.

Nee, hier gaat het TV-team hopelijk naar kijken, ​@MinneH. Ik heb het van de week al gemeld, dus het zal wel opgepakt worden.

Forum|alt.badge.img+6
  • Slimmerik
  • September 14, 2025

​@Ratonesque Op dit moment wordt de door mij geplande serie aflevering van King & Conquerer op BBC1 wel opgenomen, gelukkig. Het probleem doet zich dus niet voor bij alle programma's.

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • September 15, 2025

​@Ratonesque Op dit moment wordt de door mij geplande serie aflevering van King & Conquerer op BBC1 wel opgenomen, gelukkig. Het probleem doet zich dus niet voor bij alle programma's.

Aha...maar Newsnight wil nog niet, ​@MinneH. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 15, 2025

Aha...maar Newsnight wil nog niet, ​@MinneH. 

Match of day ook nog niet op te nemen als serie. Zag hier op forum dat dit ook een maand of 5/6 geleden ook speelde en toen opgelost is.

Ben benieuwd waarom dit nu weer speelt en wanneer dit opgelost wordt. Is toch wel lastig om er elke week weer aan te denken.😉

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hallo allemaal! Dank voor jullie topic en reacties :). We hebben dit intern doorgezet en ik hoop spoedig een reactie te krijgen. Dan laten we het jullie weten!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 20, 2025

Hallo allemaal! Dank voor jullie topic en reacties :). We hebben dit intern doorgezet en ik hoop spoedig een reactie te krijgen. Dan laten we het jullie weten!

Al iets meer bekend Marcia ?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • September 22, 2025

Nog niet concreet, onze technische mensen zijn nu bezig met een update. Nog even geduld dus. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 26, 2025

Ik zie dat serie opname MOD het bij mij weer doet. Dus opgelost voorgoed hoop ik.

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • September 26, 2025

Ja! Newsnight kan ook weer in serie opgenomen worden, ​@Pa14. Opgelost dus. Waarvoor dank.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • September 29, 2025

Top, volgens mijn informatie werkt het ook weer. Dank aan jullie voor de terugkoppeling hier!