Skip to main content

Sinds kort is er de nieuwe KPN TV+ app. Deze wordt op de iPad’s geïnstalleerd met een automatische update. ‘Helaas’ moeten we zeggen, want wat een waar-de-lo-ze update is dit zeg.

Kwalitatief Uitermate Teleurstellend om het netjes te zeggen.

Iedere keer word je er uitgegooid, iedere keer moet je opnieuw inloggen, inloggegevens onthouden werkt niet, tv-programmering is onoverzichtelijk, geprogrammeerde opnames worden spontaan verwijderd, opnieuw programmeren is bijna ondoenlijk en ga zo maar door.

Ik hoop dat KPN deze update heeeeeel snel terugdraait of hier een update overheen doen die de gebreken oplost. Want iedere avond zeurende huisgenoten is ook geen pretje.

Welkom op de community @Hein.rich, dat klinkt niet ideaal inderdaad! Heb je de app ook al eens verwijderd en daarna weer opnieuw geïnstalleerd? Ik heb 1 eerdere melding gezien die hetzelfde beschreef over inloggen, daarbij was het opgelost met opnieuw installeren. 


Hallo Jasper,

dank voor jouw reactie. Ik heb het nog niet geprobeerd en zal het vanavond proberen wanneer ik weer thuis ben. Ben nu op het werk.

Hopelijk neemt het een aantal issues weg. Gezien de aard van de issues zal het niet dé oplossing zijn voor alle issues, maar iedere verbetering is er weer één!


Reageer