Skip to main content
Beantwoord

Sinds de Spotify storing kan ik niet meer inloggen, hoe vind ik mijn inloggegevens?

• March 8, 2022
  • 1 reactie
  • 118 keer bekeken

beste,

door storing bij Spotify uitgelogd en ik kan mijn inloggegevens niet meer terugvinden. Hoe kan ik deze opvragen.

Alvast bedankt voor de hulp

gr,

RoBert

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi @RobertvG, welkom bij ons op het forum. Ik had gisteren precies hetzelfde inderdaad, opeens was ik overal uit Spotify uitgelogd. Na die storing heb ik een nieuw wachtwoord ingesteld via de inlogpagina van Spotify zelf en daarmee kon ik weer inloggen. 

De inloggegevens van Spotify zijn voor ons niet bekend, de betaling gaat via ons maar het account zelf is bij Spotify.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jasper van KPN
Moderator

Hoi @RobertvG, welkom bij ons op het forum. Ik had gisteren precies hetzelfde inderdaad, opeens was ik overal uit Spotify uitgelogd. Na die storing heb ik een nieuw wachtwoord ingesteld via de inlogpagina van Spotify zelf en daarmee kon ik weer inloggen. 

De inloggegevens van Spotify zijn voor ons niet bekend, de betaling gaat via ons maar het account zelf is bij Spotify.