Skip to main content
Beantwoord

Sinds een paar dagen moet ik steeds opnieuw inloggen in KPN TV app

• July 11, 2024
  • 3 reacties
  • 1001 keer bekeken

Sinds enkele dagen moet ik èlke keer opnieuw inloggen als ik de KPN Interactieve TV Android app open.

Beste antwoord door Erwin van KPN

@Deezers  Oh! Jij bedoelt de smarttv app?  Daar herken ik dit niet direct van. Mijn advies is om de app volledig te verwijderen en daarna opnieuw te installeren. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo @Deezers, is natuurlijk super onhandig als je constant opnieuw moet inloggen. Het goede nieuws is dat er een oplossing is voor dit issue. Deze oplossing zal komen in een update voor de TV+ app. Hou de Product updates goed in de gaten zou ik zeggen. Als er een nieuwe update komt, kun je daar namelijk alle info vinden. 

• Auteur
  • Helper
  • July 19, 2024

Hallo @Deezers, is natuurlijk super onhandig als je constant opnieuw moet inloggen. Het goede nieuws is dat er een oplossing is voor dit issue. Deze oplossing zal komen in een update voor de TV+ app. Hou de Product updates goed in de gaten zou ik zeggen. Als er een nieuwe update komt, kun je daar namelijk alle info vinden. 

Ik heb nog de interactie tv Android app, niet KPN TV+ app ;)

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 26, 2024

@Deezers  Oh! Jij bedoelt de smarttv app?  Daar herken ik dit niet direct van. Mijn advies is om de app volledig te verwijderen en daarna opnieuw te installeren.