Vidioland heeft het altijd goed gedaan maar sinds de verandering is het waardeloos om nog te kijken het beeld j valt elke keer weg zonde van mijn geld als dit niet veranderd zeg ik het abonnement op
Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt
Vidioland heeft het altijd goed gedaan maar sinds de verandering is het waardeloos om nog te kijken het beeld j valt elke keer weg zonde van mijn geld als dit niet veranderd zeg ik het abonnement op
Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt
Hoi en van harte welkom op ons forum
Welke verandering is er onlangs gedaan, sinds Videoland hapert? Hoe kijk je Videoland en op welk apparaat (of apparaten)? Hoe ben je verbonden met internet, via wifi of op een andere manier? En hoe gaat het met andere manieren van tv kijken, zoals bijvoorbeeld via de tv-ontvanger of met andere apps?
Sinds videoland veranderd is valt hij elke keer weg voorheen nooit geen last gehad dat komt door die veranderingen die jullie steeds uitvoeren hou daar eens mee op ik kijk via mijn tv en wiffi al jaren nooit geen last gehad maar nu kan ik niet naar videoland kijken omdat ik hem elke keer moet opstarten ik ben het helemaal zat dus hoop ik dat dit opgelost word gr mevr reijersen
Hoi en van harte welkom op ons forum
Welke verandering is er onlangs gedaan, sinds Videoland hapert? Hoe kijk je Videoland en op welk apparaat (of apparaten)? Hoe ben je verbonden met internet, via wifi of op een andere manier? En hoe gaat het met andere manieren van tv kijken, zoals bijvoorbeeld via de tv-ontvanger of met andere apps?
Je kunt voor hulp hierbij ook bellen met onze klantenservice, via telefoonnummer 0800-0402. Via die weg heb je direct contact en helpt mijn collega je meteen verder.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.