Skip to main content

Vidioland heeft het altijd goed gedaan  maar sinds de verandering  is het waardeloos om nog te kijken  het beeld  j valt elke keer weg  zonde van mijn geld als dit niet veranderd zeg ik het abonnement  op 

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hoi en van harte welkom op ons forum @Reijersen. We denken hier graag met je mee. Om dat te kunnen doen is alle informatie welkom.

Welke verandering is er onlangs gedaan, sinds Videoland hapert? Hoe kijk je Videoland en op welk apparaat (of apparaten)? Hoe ben je verbonden met internet, via wifi of op een andere manier? En hoe gaat het met andere manieren van tv kijken, zoals bijvoorbeeld via de tv-ontvanger of met andere apps?


Sinds  videoland  veranderd is  valt hij elke keer weg   voorheen nooit geen last gehad    dat komt door die veranderingen die jullie steeds uitvoeren hou daar eens mee op    ik kijk via mijn tv  en wiffi  al jaren  nooit geen last gehad   maar  nu kan ik niet naar videoland kijken omdat ik hem elke keer moet opstarten     ik ben het helemaal zat   dus hoop ik dat dit  opgelost word     gr mevr reijersen


@Reijersen Ik help je graag via deze weg, maar dat kan ik niet zonder antwoorden op de vragen die ik stel:

Hoi en van harte welkom op ons forum @Reijersen. We denken hier graag met je mee. Om dat te kunnen doen is alle informatie welkom.

Welke verandering is er onlangs gedaan, sinds Videoland hapert? Hoe kijk je Videoland en op welk apparaat (of apparaten)? Hoe ben je verbonden met internet, via wifi of op een andere manier? En hoe gaat het met andere manieren van tv kijken, zoals bijvoorbeeld via de tv-ontvanger of met andere apps?

 

Je kunt voor hulp hierbij ook bellen met onze klantenservice, via telefoonnummer 0800-0402. Via die weg heb je direct contact en helpt mijn collega je meteen verder.