SkyShowtime is qua beeld en geluid niet het meest toonaangevende bedrijf, maar ook zij brengen steeds meer titels in Dolby 5.1 geluid. Deze titels kan ik via de LG tv app en via de chromecast met Android tv ook in Dolby 5.1 bekijken. Via SkyShowtime app op de TV+ decoder lukt het niet. Elke setting getest, dus pass through, automatisch, Dolby Digital. Het zou mooi zijn wanneer dit opgelost wordt.
Ha
Ik heb vernomen dat Sky Showtime via de TV+ Box toch ook van Dolby 5.1 geluid voorzien zou moeten zijn. Daarom toch even de check of je wel de juiste audio instellingen op de TV+ Box hebt ingesteld? Hoe heb je deze nu precies ingesteld? Zou je jouw tv en/of soundbar eens stroomloos willen maken en het dan nog eens willen proberen?
Ik heb het weer uitvoerig getest:
ALLE andere diensten en live tv geven Dolby 5.1 door wanneer de content dat heeft, ongeacht de instellingen (behalve bij de instelling pcm stereo uiteraard) Unicast of multicast maakt niet uit. Mijn set up is dus verder helemaal goed afgesteld voor de weergave van Dolby 5.1
Ik heb star trek Prodigy gebruikt omdat ik zeker weet dat die Dolby 5.1 heef.
Stand automatisch --> geluid is Dolby 2.0
Stand Dolby Digital plus __> geluid is Dolby 2.0
Stereo--> pcm 2.0
Passthrough --> LPCM 2.0
Via de chromecast met Google tv zijn de meeste titels van SkyShowtime Dolby 5.1
Ohja, wel eerst de stroom er 5 minuten af gehad.
Â
Â
Bedankt voor je uitvoerige uitleg,
Ik Heb een LG tv, waarvan alle audio instellingen op automatisch staan. (Hiermee ook van alles geprobeerd maar dat maakte niets uit). Hie is een Bose 500 soundbar aangesloten op het HDMI arc kanaal.
Bedankt! Ik geef het door en hou je op de hoogte.Â
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.