Skip to main content

Mijn tv stoort en apps zo als Videoland en Netflix laden niksĀ 

Hoi @Dylan93. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je problemen ervaart tijdens het kijken naar Videoland of Netflix via jouw tv-ontvanger. Je geeft aan dat jouw tv stoort, zou je dat verder willen toelichten? Gebeurd dit tijdens ā€œliveā€ tv kijken, terug kijken van een programma of begin gemist?Ā Hoe is de tv-ontvanger aangesloten? Direct met een kabel aan het modem? Of zit er bijvoorbeeld een draadloze verbindingsset, of switch tussen?


HoiĀ @Dylan93. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je problemen ervaart tijdens het kijken naar Videoland of Netflix via jouw tv-ontvanger. Je geeft aan dat jouw tv stoort, zou je dat verder willen toelichten? Gebeurd dit tijdens ā€œliveā€ tv kijken, terug kijken van een programma of begin gemist?Ā Hoe is de tv-ontvanger aangesloten? Direct met een kabel aan het modem? Of zit er bijvoorbeeld een draadloze verbindingsset, of switch tussen?

Ā 

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg een antwoord hebt gekregen op jouw vraag. Als dit niet het geval is, dan hoor ik het graag! Wat je ook nog kan doen is de stappen op onze Servicepagina doorlopen.Ā