Skip to main content
Beantwoord

Slechte verbinding, Videoland en Netflix werken niet goed.

• February 13, 2022
  • 2 reacties
  • 108 keer bekeken

Mijn tv stoort en apps zo als Videoland en Netflix laden niksĀ 

Beste antwoord door Vikash van KPN

HoiĀ @Dylan93. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je problemen ervaart tijdens het kijken naar Videoland of Netflix via jouw tv-ontvanger. Je geeft aan dat jouw tv stoort, zou je dat verder willen toelichten? Gebeurd dit tijdens ā€œliveā€ tv kijken, terug kijken van een programma of begin gemist?Ā Hoe is de tv-ontvanger aangesloten? Direct met een kabel aan het modem? Of zit er bijvoorbeeld een draadloze verbindingsset, of switch tussen?

Ā 

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg een antwoord hebt gekregen op jouw vraag. Als dit niet het geval is, dan hoor ik het graag! Wat je ook nog kan doen is de stappen op onze Servicepagina doorlopen.Ā 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Dylan93. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je problemen ervaart tijdens het kijken naar Videoland of Netflix via jouw tv-ontvanger. Je geeft aan dat jouw tv stoort, zou je dat verder willen toelichten? Gebeurd dit tijdens ā€œliveā€ tv kijken, terug kijken van een programma of begin gemist?Ā Hoe is de tv-ontvanger aangesloten? Direct met een kabel aan het modem? Of zit er bijvoorbeeld een draadloze verbindingsset, of switch tussen?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 20, 2022

HoiĀ @Dylan93. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je problemen ervaart tijdens het kijken naar Videoland of Netflix via jouw tv-ontvanger. Je geeft aan dat jouw tv stoort, zou je dat verder willen toelichten? Gebeurd dit tijdens ā€œliveā€ tv kijken, terug kijken van een programma of begin gemist?Ā Hoe is de tv-ontvanger aangesloten? Direct met een kabel aan het modem? Of zit er bijvoorbeeld een draadloze verbindingsset, of switch tussen?

Ā 

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg een antwoord hebt gekregen op jouw vraag. Als dit niet het geval is, dan hoor ik het graag! Wat je ook nog kan doen is de stappen op onze Servicepagina doorlopen.Ā