Skip to main content

Had vorige week ineens een storing met het kijken. Beeld bevroor en niets van de KPN app deed het meer. TV uit, kastjes los en weer overnieuw aanzet. Toen was de app verdwenen van de Samsung smart TV. Hoe krijg ik deze weer terug? 

Is de tv ontvanger gekoppeld aan Uw Samsung TV via een HDMI aansluiting 


ja via de one connect box


ja via de one connect box

Probeer het eerst eens zonder je connect box, dus met de tv ontvanger van kpn en via een  kabeltje aansluiten op de HDMI aansluiting van je TV, heb je dan wel beeld op je TV 


Hi @app van TV na storing, hoe staat het er nu voor? Werkt het allemaal weer of kan je nog wat hulp van ons gebruiken? Hoor het graag!


Met de Samsung afstandsbediening: druk daar op de home knop. Ga naar 'bron'. Kies daar voor instellen universele afstandsbediening om de bediening van de Arris via de Samsung afstandsbediening weer in te stellen. 

(Want ik denk dat je dat bedoelt)


Dit komt ook af en toe voor, hdmi kabel van de oneconnect box los halen en dan weer insteken, daarna moet hij weer herkend worden

 


Er is geen KPN TV app meer. Hdmi kabel eruit gehaald ,maar verschijnt geen app op de Samsung TV.

Hoe krijg ik de PPN app weermop de Samsung TV , want hdmi kabel eruit en erin werkt niet.

Graag oplossing.

 

 


Hoi @henkve , bedoel je de bediening van de box via de Samsung. Of de kpn app waarmee je zonder box kijkt?

In het eerste geval, met box, krijg je de bediening op deze manier weer terug 

Met de Samsung afstandsbediening: druk daar op de home knop. Ga naar 'bron'. Kies daar voor instellen universele afstandsbediening om de bediening van de Arris via de Samsung afstandsbediening weer in te stellen. 

 


Reageer