Skip to main content

Op de camping wil ik in mijn caravan tv kijken via de itv app op mijn lg smart tv. De tv is via een lan kabel aangesloten op een Huawei mifi router met een kpn sim kaart.  Als ik de app start en mijn gegevens invul en daarna inlog krijg ik de melding dat deze app alleen werkt op een vaste aansluiting. Start ik de app op mijn mobiele telefoon en schakel wifi uit, dan werkt de app wel en kan ik tv kijken.

Waarom werkt de app niet op mijn tv in combinatie met mijn Hotspot??  Iemand een oplossing?

Dat klopt, de smart-TV app werkt alleen via jouw thuisnetwerk.

Die app is bedoeld voor gebruik thuis op een 2e of 3e televisie.

Je zult een VPN verbinding met jouw thuisnetwerk op moeten zetten en er voor moeten zorgen dat de smart-TV app via die VPN verbinding op Internet aangesloten wordt.


Wjb,

Dank je wel voor je reactie.

Wat bedoeld  je met thuisnetwerk, is dat de huawei mifi router.

Ben hier niet in thuis, dus begrijp niet wat ik precies moet doen......


Hallo @Harvey55 @wjb bedoelt met thuisnetwerk precies zoals hij het zegt, je internetverbinding thuis, dus niet ergens onderweg.

 


Heb inmiddels wat meer hierover gelezen op dit topic, is voor mij veel te veel gedoe.

Even de t-mobile app van mijn buurman geinstalleerd en deze werkt perfect.

Ik ga wel tv kijken via de nl ziet app in de caravan, is ook gebruiksvriendelijker als de kpn app.

Misschien in de toekomst eens met alle kpn abbonemeten over stappen naar een andere provider die het voor de gebruiker beter voor elkaar heeft !!