Skip to main content

NPO Plus app werkt sinds december niet goed meer. Onmogelijk om programma’s te kijken. Daar zijn al diverse topics over geweest. Contact gehad met NPO en die geven aan dat in januari een update is aangeboden aan KPN. Wanneer wordt die uitgerold? Ik heb een KPN Box 12 en een Arris VIP2952 tv-ontvanger.

Die update moet er al op staan @mdelange 
Aannemende dat je over TV+ spreekt met de ontvanger 7022
En anders even de software ophalen 
Vanuit Instellingen > Informatie > KPN TV+ firmware en Instellingen > Informatie > KPN TV+ app kun je nu met een druk op de OK knop gelijk door naar de opties om te controleren op nieuwe updates! 


Nee, helaas. Ik heb nog een KPN Box 12 en een Arris VIP2952 tv-ontvanger. Geen TV+ met 7022-ontvanger. Maar ik mag toch aannemen dat de update daar ook voor komt.


Heb je geen smart tv? De app daarin is veel beter dan die in de Arris VIP2952 ooit zal worden.

Zelf gebruik ik de Arris alleen voor tv kijken/opnames/films huren. En de smart 😉 tv heb ik ook niet gekocht om 'smart’ niet te gebruiken.


@PeterG Jazeker, en tot december werkte dat ook perfect. Maar sindsdien ondersteunt NPO geen Panasonic TV meer. We zijn dus voor NPO Plus aangewezen op de app van KPN. En dat is een groot drama tot nu toe.


NPO plus kan ik niet beoordelen. Heb geen NPO plus abo. (maar wel NLziet, maar die inloggegevens werken niet op de NPO app hoewel NLziet wel dat NPO plus aanbod bevat)

Kan 'm dus alleen als NPO start gebruiken en dat is nog steeds 'traag’.

Net even de NPO app geprobeerd op de Arcadyan (gelijk aan Arris 2952). Vreselijk. Het hele kastje is vastgelopen. Dat doe ik dus NOOIT WEER!

Ik zal het je nog erger vertellen: gebruikers van de Apple TV streamingbox kunnen in de NPO app helemaal nog niet inloggen. En zelfs geen live tv kijken. En dat gaat, volgens de NPO, nog maanden duren.

NB zelf zou ik in jouw opstelling gaan voor een chromecast HD met Google-tv en afstandsbediening. Nu maar 3 tientjes bij Mediamarkt!! . Wel Google account voor nodig. Voor dat bedrag is je tv weer helemaal up to date met Android-TV/Google-TV. Ben je gelijk van de beperkingen van het eigen platform van Panasonic af. Daar zullen steeds meer apps 'binnenkort’ niet meer werken denk ik zo. Niet meer interessant op een paar grotere jongens als NLziet, Videoland, Prime, Netflix, Disney en Viaplay na.