Skip to main content

Sommige opnames kan ik niet op een andere locatie met de TV app bekijken

  • 2 September 2024
  • 11 reacties
  • 58 keer bekeken

Ik heb glasvezel internet en TV abonnement met het opneem pakket zodat ik op mijn tijd het programma/filmĀ kan bekijken.

Daar is dat pakket toch voor bedoeld of niet soms, tijdens de aanvraag van het pakket werd er niet voor gewaarschuwd dat het afspelen restricties heeft.

Sommige opnames kan ik dus niet doormiddel van de app bekijken dit vind ik erg betreurenswaardig.

tijdens mijn verblijf elders heb ik dit dus zeer gemist.

Als ik dit geweten had bij aanvang van het abonnement had ik zeer waarschijnlijk een andere provider gekozen.

blijft dit zo dan ben ik weg bij de KPN.

De opnames zijn dan van zenders die alleen thuis gekeken kunnen worden. Ja, dit blijft dan zo.


dan zeg ik dag KPN bedankt voor de totaal verkeerde voorlichting iets wat in het verleden met de ontvangst van zowel telefoon 4G en Digitenne ook als gebeurt is ALS HET GELD MAAR BINNEN KOMT


Welkom op de community @O.verstappen. Sommige zenders mogen wij alleen via het thuisnetwerk laten zien, dat geldt zowel voor live tv als opnames. We hebben daarvoor geen rechten en daardoor kan het niet buitenshuis gekeken worden. Op onze website kan je zien welke zenders onderweg gekeken kunnen worden:Ā Zenderoverzicht radio en TV.

De zenders die je niet ziet staan als je 'Online tv-kijken (onderweg)ā€™ hebt aangevinkt zijn de enigen die je buitenshuis kunt zien, de rest mogen we daar niet laten zien.


Jasper van de kpn schreef

"ā€"ā€sommige zenders of opnames zijn alleen op het thuis netwerk te bekijken "ā€"ā€"

Dat is niet waar sommige opnames zijn niet te bekijken op een TV met de KPN app of laptop, het is zelfs zoĀ als je net hetĀ nieuws gemist heb kan het wel een uur duren voordat je het nieuws kan terugĀ binnen het netwerk thuis via de app dus via het Android kasje is dit alles wel mogelijk.

ik heb nogmaals de website ven de KPN er op nageplozen nergens kan ik iets vinden van deze restricties

Ā wel gevonden dat ik overal kan kijken waar en wanneer u wilt

Valse beloftes in mijn richting mijn naam is O.verstappen


In je eerste bericht had je het over dat je het elders had, maar je hebt het ook thuis dus? Dat was niet duidelijk bij je eerste bericht. Op de link in mijn vorige bericht is ook een optie ā€˜Online tv-kijken (thuis)ā€™, dat is ook wat anders dan 'Allesā€™. Sommige zenders mogen we gewoon niet via een andere optie dan de tv-ontvanger laten zien. Daar kan ik niets aan doen.

Dat het via de app later terug te kijken is klinkt wel gek, die haalt het uit dezelfde bron als de tv-ontvanger. Is dat bij alle zenders of bij specifieke zenders het geval?

Ā 


Ook ik kan al jaren zo'n 95% van mijn opnames niet terugkijken via de app en site.Ā šŸ˜”


Jasper mijn ervaring is dat van bepaalde zenders de opnames alleen zijn te bekijken via de ontvanger en niet via de app deze informatie is bij de kpn niet terug te vinden.

wel word er gesuggereerd dat je dat overal wel kan via de app

als je tv kijk via de app hoefĀ je niet perse thuis te zijn dat kan zelf ook op een camping als de wifi snel genoeg is en niet overbelast, maar als je bepaalde opnames zou willen bekijken gaat dat niet net zoals thuis.

Jasper ik zou zeggen als je ook via de kpn tv kijkt en het opneem pakket hebt probeer het eens uit een opnamen bekijken op een laptop /TV/ Smartphone, ik ben bang dat het niet altijd gaat.

mijn keuze is voor mij duidelijk ik ga OVERSTAPPEN

Ā 


Van welke zenders kan je de opnames niet zien?

Welk type TV ontvanger hebt je?


wjb

sommige Nederlandse commerciƫle zenders en buitenlandse zenders oa BBC

ik heb niet de indruk dat de KPN er ook maar iets aan gaat doenĀ 

de telefoon van KPN daar ben ik al mee gestopt van wegen onvoldoende ontvangst, onderbroken gesprekken dus voor mij hier ook geen voordeel te behalen, Digitenne werk hier ook niet en DAB radio het nieuwe FM af en toe

Dus voor mij is de discussie gesloten ik ga naar ODIDOĀ waarbij de TV Internet en mobile telefonie perfect werkt en het wel mogelijk is om op meerdere platforms opnamen te bekijken enĀ ben ik ook nog eens goedkoper uitĀ 

O.VERSTAPPEN punt uit


Ik heb mijn mobiele telefonie al vele jaren bij Odido (voorheen T-Mobile) en ben daarover zeer tevreden.

Het zal echter niet mijn keuze zijn voor Internet en televisie, daarover hoor ik simpelweg teveel klachten.


We proberen met je mee te denkenĀ @O.verstappen, daarom stellen we vragen. Die vragen helpen om te kijken wat er aan de hand is. Zonder alle antwoorden is het lastiger om met je mee te denken.

Maar als je gaat overstappen hoeft dat helaas ook niet meer.


Reageer