Skip to main content

Via de site https://tv.kpn.comĀ  kijk ik op de computer televisie.

Sinds gisteren doen sommige zenders het wel terwijl bij andere zenders alleen het geluid het doet maar het beeld op groen blijft staan.

Ook bij opgeslagen programma's terugkijken blijft het beeld groen.

Ook bij programma's terugkijken via TV Gids blijft het beeld groen.

Let wel: andere zenders doen het gewoon goed!

Ā 

Wat is hier aan de hand?

Dat is vreemd @Dhr Adje. Binnen welke browser probeer je tv te kijken? Heb je ook al even getest of het binnen een andere browser wel werkt? Het kan ook zijn dat zaken als een virusscanner of adblocker roet in het eten gooien en ik zou ook even kijken of er een update voor jouw browser beschikbaar is. Ik hoor graag of het gelukt is!


Ā 

Hallo Remco,

Bedankt voor je reactie.

Ik kijk via Mozilla Firefox, laatste versie, geen wijzigingen in virusscanner of adblocker.

Via de laptop (Mozilla Firefox) werkt alles naar behoren (Alle zenders, programma terugkijken en opgeslagen programma's) en via de telefoon ook?


Toevoeging: de zenders die het op televisie wel doen zijn NPO 1-2-3, alle rest doet niks (= groen met geluid).


Dat is toch vreemd. Dan lijkt het toch iets lokaal op de PC te zijn als de andere apparaten wel werken. Je kan nog even de browsergeschiedenis en cookies wissen. Je kan ook testen of het bijvoorbeeld wel werkt in privĆ©-tab (dan schakel je vaak zaken als de adblocker uit).Ā