Skip to main content
Antwoord

Spotify abonnement als online aankoop stopzetten lukt niet

• September 8, 2025
  • 11 reacties
  • 67 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Inmiddels ben ik al ruim 4 maanden bezig met het opzeggen van mijn Spotify abonnement. Ik heb dit blijkbaar niet rechtstreeks bij kpn afgesloten en betaal nu via online aankopen. Helaas kan ik dit niet bij Spotify en niet bij kpn stopzetten. Ik lees hier dat het moet lukken via klachtenafdeling, daarmee wilde de laatste medewerker niet naar door schakelen. Ik kan niks vinden in de app store, kpn app, Spotify app of pay.nl. Kpn pay is niet actief. Wel is het gekoppeld aan mijn mobiele telefoonabonnement. Ik word hier moe van en voel mij machteloos. Wie heeft er nog een idee? 

Beste antwoord door Remco van KPN

Sorry ik was even afwezig Marieke ik ga voor je mailen en kom zodra ik er antwoord op heb hierop terug!

11 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • September 11, 2025

Hoi Marieke dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn en ik snap het gevoel van frustratie. Als je inlogt bij Spotify staat daar vermeldt dat je abonnement via KPN verloopt? Zou je anders eens jouw profiel kunnen invullen en mij hier een seintje kunnen geven? Dan kijk ik even mee.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 12, 2025

Goedendag Remco, 

Ik heb mijn profiel aangevuld. 

Bij spotify staat dat het gekoppeld is aan kpn en ze zeggen keer op keer dat ze niks kunnen. Kpn zegt dat ze alleen de betaling regelen.

groetjes Marieke

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 19, 2025

@Remco van KPN zou je mij kunnen adviseren? 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 25, 2025

Sorry ik was even afwezig Marieke ik ga voor je mailen en kom zodra ik er antwoord op heb hierop terug!

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • September 26, 2025

@marieke L Ik heb bericht terug dat ze het achter de schermen nu gestopt hebben. Zou jij de volgende factuur eens in de gaten willen houden? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 26, 2025

Dat zou heel fijn zijn. ik ga het in de gaten houden. alvast bedankt voor het meedenken. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • September 27, 2025

Geen probleem! Dan houden we contact :-) . Trek nog even aan de bel als het om wat voor reden dan ook niet goed gaat.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 8, 2025

@Remco van KPN helaas staat op mijn factuur van vandaag weer gewoon de online aankoop.....en moet ik weer het volledige bedrag betalen. ik kan niet zien of dit een achteraf betaling is voor september. Spotify primieum is al wel gestopt, dus ik had goede hoop. mvg MariekeLammers

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Ja de kosten worden achteraf in rekening gebracht Marieke. Ik stuur je even een privébericht. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 7, 2025

@Remco van KPN yes! het is gelukt. Eindelijk na een half jaar vechten (zo voelt het) staat er geen online aankoop meer op mn rekening! Super bedankt voor het helpen. groeten Marieke

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hou ​@marieke L laat ik dan beginnen met zeggen dat ik blij ben dat het eindelijk gelukt is. Ik wil ook gezegd hebben dat het me spijt dat het dan zoveel voeten in de aarde heeft gehad Marieke, dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik stuur je nog even een privébericht.