Skip to main content
Beantwoord

Spotify abonnement overzetten naar KPN Mobiel

• January 30, 2023
  • 2 reacties
  • 57 keer bekeken

Spotify familie abbo loopt via tv/internet. Dit is miv 1 maart opgezegd. Spotify wil ik behouden en wil ik bij mobiel abbo. Is dit nu te regelen of moet ik dit op 1 maart opnieuw aanvragen 

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi @MSQH, nadat je abonnement opgezegd is, zal je Spotify account omgezet worden naar ‘Free’ wat inhoudt dat je weer reclames zult krijgen en dergelijke. Zodra dat gebeurt kan je Spotify weer aanvragen bij je mobiele abonnement. Als je dat hebt gedaan, kan je jouw bestaande accounts weer koppelen en weer gebruik maken van Spotify Family 😊

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 2, 2023

Hi @MSQH, nadat je abonnement opgezegd is, zal je Spotify account omgezet worden naar ‘Free’ wat inhoudt dat je weer reclames zult krijgen en dergelijke. Zodra dat gebeurt kan je Spotify weer aanvragen bij je mobiele abonnement. Als je dat hebt gedaan, kan je jouw bestaande accounts weer koppelen en weer gebruik maken van Spotify Family 😊

• Auteur
  • Topper
  • February 2, 2023

Bedankt voor je reactie.