Skip to main content

Goedemiddag,

Normaal log ik altijd in met mijn FB account voor Spotify premium,

Deze Premium aanbod heb ik in verleden van jullie gekregen.

Het vervelende is dat FB mijn account 4 dagen geleden heeft verwijderd/geschorst, door hackers activiteiten.

Hopenlijk kan ik via een ander manier weer gebruik maken van Spotify premium.

 

Met vriendelijke groet

 

Roy Bhagwandin

Welkom op de community @bhaggy, als je Facebook account opgeschort is kan je daarmee ook niet meer inloggen inderdaad. Dat heeft met dat soort derde partijen verdergaande gevolgen. Ik kan een verzoek voor je doen om onze Spotify los te koppelen van het account, zodat je daarna een nieuw account kunt activeren.

Kan je jouw profiel volledig invullen, met je postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant? Als het om Spotify bij een mobiel abonnement gaat heb ik het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN daar ook nodig. Als je hieronder een seintje geeft als je dat hebt gedaan kan ik voor je kijken.


Hi, Jasper

Ik heb mijn profiel geupdate,,

Hopenlijk lukt t jou om mijn Spotify Premium te activeren.

 

mvg

Roy Bhagwandin

 


Dank je voor het invullen @bhaggy, ik heb het verzoek gedaan om het account los te koppelen. Zodra dat gelukt is zal je het zelf kunnen activeren met een ander Spotify account. Ik verwacht dat dat in de loop van volgende week mogelijk wordt. Als ik er een terugkoppeling op heb laat ik het weten. 


Reageer