Skip to main content

Ik betaal wel voor het abonnement maar als ik inlog en sportify wil activeren staat er dat ik geen spotify heb. Ik heb jullie proberen  te bellen maar de telefoonrobot begreep mij niet.

Hi @Anouschka13 en welkom op het forum! 

Gek dat het activeren niet lukt. 😕 Als je in je MijnKPN kijkt, dan is Spotify daar ook al actief? 

Zo ja, als je dan de stappen voor het activeren van Spotify volgt, krijg je dan een foutmelding nadat je jouw gebruikersnaam en wachtwoord van Spotify hebt ingevoerd of nadat je via je MijnKPN inlogt?
Als het direct na het inloggen met je MijnKPN gebeurt, kijk dan of het abonnement waar Spotify bij inzit (en actief is) gekoppeld is aan je MijnKPN account. 

Ik ben benieuwd of het dan wel lukt! 


Ik heb gebeld, meneer die ik aan de telefoon kreeg zag wel dat ik al maanden betaal voor spotify maar zag dat er iets mis was in het systeem. Hij heeft het voor mij aangemeld en kwam met de tip om het rechtstreeks bij spotify een abonnement af te sluiten dit gedaan en dan werkt het direct. Als het goed is krijg ik mijn geld terug van de maanden waarvoor ik wel betaald heb maar niet heb afgenomen.


Fijn dat het telefonisch geregeld is en erg gek dat het via ons maar niet wilde lukken. 😕 In elk geval lukt het via Spotify nu wel, dus dat is dan opgelost.

Bedankt voor het terugkoppelen! Mocht je in de toekomst nog ergens vragen over hebben, maak dan gerust een nieuw topic aan.