Skip to main content

spotify family besteld. keurig activatiemail gekregen. 

alleen na het inloggen geeft hij aan dat spotify niet besteld is. Dat klopt niet want in MIJN KPN staat he gewoon AAN.

klantenservice geeft alleen als oplossing dat je dit via de laptop moet doen en niet via je mobiel. Nou lijkt me dat niet maar goed toch maar geprobeerd. En wat denk je dan lukt het ook niet.

als je zo op het forum kijkt is het een terugkerend probleem bij kpn. maar een oplossing kan ik zo snel niet vinden. 

 

Graag zo snel mogelijk een oplossing!!!!!!!!

Nogmaals met klantenservice contact gehad. Nu kreeg ik advies om dit te activeren met mobiele data en niet met wifi. Nou lukt ook niet.

 

Daarom gevraagd of de bestelling van spotify kan vervallen. Herroepingsrecht.

 

Zou geregeld worden. Maar ook niet gedaan.


Hoi @MSQH, leuk dat je hebt gekozen voor Spotify bij KPN!

Ik begrijp dat het activeren van Spotify niet helemaal lukt. Hieronder heb ik de instructies voor je.

Hoe activeer ik Spotify?

Spotify activeren doe je zo:

  1. Ga naar kpn.com/spotifyactiveren*
  2. Log in met je KPN account
  3. Je wordt nu doorgestuurd naar Spotify
  4. Meld je aan met je gebruikersnaam en wachtwoord
  5. Activeer je account

Heb je nog geen Spotify account? Kies dan voor het aanmaken van een nieuw account. Kies een e-mailadres en wachtwoord waarmee je na het activeren kunt inloggen.

Je gaat pas betalen voor Spotify vanaf het moment dat je jouw Spotify abonnement hebt geactiveerd. Dit gebeurt vanaf nu per gebruiksperiode van 30 dagen en niet meer voor gebruik per dag.

*Voor Spotify bij het vaste abonnement geldt dat tijdens het activeren wordt gecheckt op IP-adres. Spotify activeren bij een mobiel abonnement kan alleen op het mobiele netwerk. Dit moet een Nederlands mobiel netwerk zijn.

 

Spotify Family activeren doe je zo:

  • Als nieuwe klant activeer je Spotify Family op kpn.com/spotifyactiveren. Volg de instructies hierboven.
  • Heb je nu al Spotify Premium bij KPN? Je hoeft niets te doen. Je account wordt automatisch omgezet naar Spotify Family.
  • Heb je nu Spotify Premium via Spotify? Je moet eerst dit account opzeggen. Wacht tot jouw account is omgezet naar Spotify Free. Daarna kan je Spotify Family bij KPN aanvragen/activeren.

 

Ik begrijp dat je na meerdere pogingen hebt opgegeven en graag Spotify wilt stopzetten. Hoewel ik dit begrijp, wil ik je er wel op wijzen dat je bij Entertainmentopties geen herroepingsrecht hebt. Deze worden namelijk direct geactiveerd en worden minimaal 1 maand afgenomen. Na de eerste maand kan je een Entertainmentoptie stopzetten wanneer je wilt. Bij Spotify is het wel zo dat deze pas stopt aan het einde van de gebruiksperiode (30 dagen). Dat jou is toegezegd dat deze dus meteen zou stoppen, klopt helaas niet.

 

Meer informatie over Spotify bij KPN vind je hier:

 


Dus weer verkeerde informatie.

Het is de laatste tijd toch wel treurig.

Het lijkt me toch dat als je iets niet kan activeren het abonnement ook niet van start zou moeten gaan.

 

Alle genoemde opties. Via laptop of via mobiele data kloppen niet. Want dat heb ik natuurlijk allemaal uitgeprobeerd. De fout in deze ligt bij kpn. Niet bij de klant. Dus moet volgens mij de klant daar financieel niet de dupe van worden. Nu bij 4e contact wordt dit dus pas aangegeven.

 

Compensatie zou in het geval van een haperende klantenservice toch wel coulant zijn


Dit is toch echt dé manier om Spotify te activeren. Dat het bij jou niet lukt, wil niet zeggen dat het stappenplan dan verkeerd is. Het is dan eerder zaak om uit te zoeken waar het mis gaat.

  • Staat Spotify op dit moment nog actief in MijnKPN?
  • Onder welk abonnement heb je Spotify genomen?
  • Kun je screenshots delen van de foutmelding die je ontvangt?

Nee spotify staat er niet meer bij in mijn mobiele abonnement. Dat is bij het 3e contact met de klantenservice wel weggehaald. Ik heb maar 1x een screenshot gemaakt. Niet van alle andere opties die ik geprobeerd heb, omdat de uitkomst telkens deze pagina was.

 


Je had Spotify bij jouw mobiele abonnement genomen. Heb je ook met het KPN account ingelogd waaraan dit abonnement gekoppeld is? Als je inlogt met het Thuis abonnement, dan werkt het inderdaad niet. Ook is het bij mobiel belangrijk dat je verbonden bent met mobiele data. Het gaat vermoedelijk toch ergens daar mis. Ook nu het is opgezegd, zou je deze eerste maand er alsnog wel gebruik van moeten kunnen maken.

Als het echt niet lukt, dan raad ik je aan opnieuw contact op te nemen via 0800 0402.


Ik heb maar 1 account om in te loggen. Tot vorig jaar had ik tv/internet/mobiel. Dus er zit in mijn gegevens nog een oud klantnummer van tv/internet. Zelf denk ik dat het daar op stuk loopt.

Inloggen met mobiele data lukt dus ook niet. Dat was al meerdere keren geprobeerd.

 


Dit gaat klinken als een ongelooflijke omweg, maar ik ga het toch voorstellen. Wat als je een nieuw KPN account maakt?

Je kunt jouw KPN account zelf verwijderen. Daarna kan je met hetzelfde e-mailadres weer een nieuw KPN account aanmaken. En daaraan kan je dan jouw mobiele abonnement koppelen.

Ik ben benieuwd of het hierna wel lukt.