Skip to main content
Beantwoord

Spotify activeren werkt niet

• December 24, 2022
  • 6 reacties
  • 122 keer bekeken

Afgelopen week spotify premium besteld.

Staat ook in mijn kpn. Als ik naar activeren ga staat dat het niet besteld is…

Beste antwoord door Bart van KPN

Bedankt. Ik zie Spotify onder jouw abonnement staan, maar het doet duidelijk iets wat niet hoort. Ik heb daarom melding gemaakt bij mijn collega's van de back office, zij gaan er verder naar kijken en zullen indien nodig contact met je opnemen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 24, 2022

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • December 27, 2022

Hoi @Blom87, welkom hier. 
Kun je ondertussen al luisteren naar jouw favoriete muziek zonder reclame? Zo niet, hoor ik het graag. 

En wil je dan ook jouw profiel van gegevens voorzien, dan kan ik meekijken namelijk. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 27, 2022

Goedenavond,

Nee helaas heb ik nog steeds gratis staan…

Profiel heb ik net ingevuld.

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • December 29, 2022

Bedankt. Ik zie Spotify onder jouw abonnement staan, maar het doet duidelijk iets wat niet hoort. Ik heb daarom melding gemaakt bij mijn collega's van de back office, zij gaan er verder naar kijken en zullen indien nodig contact met je opnemen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 6, 2023

Spotify doet het maar het het staat nu twee keer op de factuur om te betalen…

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 6, 2023

Ik zie het inderdaad. Ik heb daarvan 1 maand vergoed. Vind je in mindering op de volgende factuur. 

Volgende maand moet het wel eenmalig erop staan. Is dat niet het geval, dan hoor ik dat graag. 

Fijn weekend gewenst.