Skip to main content

Hoe wijzig ik wachtwoord e.a. van mijn spotify abbo? na scheiding en contractsovername? 
Als je geen kpn/xs4all meer hebt, komt dan ook je spotify abbo te vervallen.

kan nergens antwoorden vinden.Heb spotify gratis gekregen via xs4all heel lang geleden.

 

Admin: afgesplitst en een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt.

Spotify Premium is gekoppeld aan KPN/xs4all. Als je dat niet meer hebt vervalt ook Premium.


Spotify Premium is gekoppeld aan KPN/xs4all. Als je dat niet meer hebt vervalt ook Premium.

Ingewikkelde is dat xs4all is opgegaan in kpn. Ik wil bij kpn blijven, echter niet meer het xs4all internet abbo. Hoe werkt dat dan? met spotify?


Dan kun je gewoon Spotify Premium bijboeken voor 10 euro per maand.


Dan kun je gewoon Spotify Premium bijboeken voor 10 euro per maand.

maar dat kun je ook zonder kpn en xs4all


 

Spotify Premium is gekoppeld aan KPN/xs4all. Als je dat niet meer hebt vervalt ook Premium.

 

Dat is juist het probleem, ik had en heb nog steeds KPN/XS4ALL maar geen Spotify premium meer. Het probleem is bekend, meer mensen schijnen er mee te maken te hebben, maar de oorzaak en oplossing zoekt KPN nog naar, al 3 maanden. Dus daar verwacht ik niets meer van. Deze slechte service was ooit de reden dat ik overstapte naar XS4ALL (toen nog geen onderdeel van KPN).


Voor mij is het opgelost na heel veel bellen met de helpdesk en een klacht melden op klachtenkompas. Ik heb zelfs 6maanden Spotify gecrediteerd gekregen. Sinds 20 juni werkt het weer.

 


 

Spotify Premium is gekoppeld aan KPN/xs4all. Als je dat niet meer hebt vervalt ook Premium.

 

Dat is juist het probleem, ik had en heb nog steeds KPN/XS4ALL maar geen Spotify premium meer. Het probleem is bekend, meer mensen schijnen er mee te maken te hebben, maar de oorzaak en oplossing zoekt KPN nog naar, al 3 maanden. Dus daar verwacht ik niets meer van. Deze slechte service was ooit de reden dat ik overstapte naar XS4ALL (toen nog geen onderdeel van KPN).

Bij mij is nu glasvezel gelegd. Ik betaal 58E voor xs4all  terwijl glasvezel 32p/mnd kost. Ik stap over en sluitt wel los spotify af.


 

Spotify Premium is gekoppeld aan KPN/xs4all. Als je dat niet meer hebt vervalt ook Premium.

 

Dat is juist het probleem, ik had en heb nog steeds KPN/XS4ALL maar geen Spotify premium meer. Het probleem is bekend, meer mensen schijnen er mee te maken te hebben, maar de oorzaak en oplossing zoekt KPN nog naar, al 3 maanden. Dus daar verwacht ik niets meer van. Deze slechte service was ooit de reden dat ik overstapte naar XS4ALL (toen nog geen onderdeel van KPN).

Ja, de service van XS4ALL is niet meer wat het geweest is. Ik ben klant van XS4ALL vrijwel sinds het begin. Wat me tegenhoud om te switchen is mijn xs4all email adressen. Het enige positieve is misschien de eigen XS4ALL telefonische helpdesk (020-3987666) waar je nog vrij snel een mens aan de lijn krijgt. Maar de deskundigheid van de medewerkers is heel wisselend. Mijn eerste contact was half februari en het probleem is pas rond 22 juni definitief opgelost. Ik heb geen schriftelijke bevestiging met namen van afdelingen o.i.d. alle terugkoppeling van KPN was telefonisch. Mijn probleem is opgelost door de backoffice; ik kan je alleen aanraden om door te vragen. 

Apropos, het spotify premium blijft als extra gratis optie in je account/factuur staan. Het is niet mogelijk om als XS4ALL-klant Spotify Premium te nemen in de KPN-omgeving. Je krijgt dan een mail dat je naar Spotify Free bent omgezet en een bevestiging dat je factuur met 10 euro per maand omhoog gaat en dat is het; een bevestingsmail hoe je premium activeert komt nooit. Ik heb dat een aantal malen geprobeerd….


Hoi @Gre123, geen sprake van censuur 🙂 . Ik zie dat de admin een eigen topic voor jouw vraag heeft aangemaakt om het overzicht te kunnen bewaren: 

 

Zet daar gerust de discussie voort!

Net als Gre123 was ik ook al mijn antwoorden kwijt; het zou netjes zijn als er op de originele plaats een verwijzing staat naar waar alles naartoe verplaatst is. Bovendien dekt het topic nu niet meer de lading. Het gaat niet over het wijzigen van een wachtwoord, maar over de vraag waar Spotify Premium gebleven is.


Hoi @Gre123, geen sprake van censuur 🙂 . Ik zie dat de admin een eigen topic voor jouw vraag heeft aangemaakt om het overzicht te kunnen bewaren: 

 

Zet daar gerust de discussie voort!

Net als Gre123 was ik ook al mijn antwoorden kwijt; het zou netjes zijn als er op de originele plaats een verwijzing staat naar waar alles naartoe verplaatst is. Bovendien dekt het topic nu niet meer de lading. Het gaat niet over het wijzigen van een wachtwoord, maar over de vraag waar Spotify Premium gebleven is.

Ik ben het daar helemaal mee eens. ‘Moderator’ door dit toedoen haal je de verbanden uit elkaar. Geef mensen een eerlijke kans om dit te lezen. Al het andere is keiharde censuur. Ik heb mijn abbo bij kpn verlengd, ik ben de komende jaren klant bij kpn. Zet  aub de berichten terug. We leven in een democratie, vrije meningsuiting, of bij KPN toch niet. Zijn er meer trucjes? Ik wacht af.

 

Remco_ dank voor je reactie. Ik maak een printscreen voor het geval ook dit verwijderd wordt.


Arie62d Dank dat je een reply hebt gegeven. 


Moderator Remco, ik heb niet gevraagd om een nieuw topic aan te maken en klanten van kpn willen duidelijkheid. Wil je alles weer op zijn plaats zetten aub, zonder technisch excuus.


Mijn vraag hoort hier niet op deze plek thuis. Verwijder hem en zet hem op de originele plek thuis. Dit is CENSUUR!


Hoi @Gre123, welkom op ons forum! 
We gaan deze topics niet meer samenvoegen maar ik heb de titel wel aangepast.
Helaas heb ik hier ook geen oplossing voor. Specifiek omdat jij een XS4all abonnement hebt kun jij hierover het beste contact opnemen met XS4all.

Bij vragen over XS4ALL Compleet helpt onze klantenservice je graag via 020 398 76 63. Dat kan op werkdagen tussen 08.00 en 20.00 uur en op zaterdagen tussen 10.00 en 17.00 uur. 

 

Relevante artikelen: