Skip to main content
Antwoord

Spotify blijft op individual na activeren van Family via KPN

• October 9, 2025
  • 3 reacties
  • 19 keer bekeken

Ik ervaar hetzelfde probleem. Ik heb in het verleden al spotify premium via KPN geactiveerd. Vanmiddag Spotify Family via MijnKPN geactiveerd. Mijn Spotify blijft op individual staan. Met de melding dat mijn account beheerd wordt via hun gekoppelde partner KPN.

Any help?

Groet,

Ivo

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Jan van KPN

Goedemorgen ​@ivodeneef1980 en bedankt voor jouw bericht :)

Het kan uiterlijk een maand duren voordat deze wisseling rond is, zie hiervoor ook ons kennisartikel over wisselen van Spotify Premium naar Spotify Family. Je betaalt er nog niet voor, dit gebeurt pas als Spotify family geactiveerd is en dat duurt dus nog eventjes. 

Wacht het dus nog even af en kijk in je Spotify regelmatig welk lidmaatschap er nu bij staat. Daar zou vanzelf Family moeten staan en dan kun je los! 

3 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 12, 2025

Goedemorgen ​@ivodeneef1980 en bedankt voor jouw bericht :)

Het kan uiterlijk een maand duren voordat deze wisseling rond is, zie hiervoor ook ons kennisartikel over wisselen van Spotify Premium naar Spotify Family. Je betaalt er nog niet voor, dit gebeurt pas als Spotify family geactiveerd is en dat duurt dus nog eventjes. 

Wacht het dus nog even af en kijk in je Spotify regelmatig welk lidmaatschap er nu bij staat. Daar zou vanzelf Family moeten staan en dan kun je los! 

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 12, 2025

Bedankt Jan. Ik wacht rustig af.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 13, 2025

Komt goed ​@ivodeneef1980 en mocht je onverhoopt toch nog problemen ervaren, laat het hier dan vooral even weten! Ik ga er niet vanuit dat het nodig is maar weet dat we voor je klaar zitten indien nodig!